Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Jibbel schreef:Vanavond gependeld en het is niks voor mij, haha! Ik merkte dat ik hem enorm makkelijk met mijn gedachten kon sturen, rondje, heen en weer, stil, zodra ik dat dacht gebeurde het ook.
Nu weet ik dus nog niet of ik een merrie of hengst krijg, vrees dus dat het nog een paar maanden wachten wordt, hahaha.
Maar zo werkt het niet hè.
Je maakt van te voren eerst met je pendel de afspraak rondjes is een merrie en heen en weer is een hengst (of andersom, wat jij wil) en dan zorg je dat je goed boven de kont kan zodat je arm ontspannen kan hangen, en hou je hand helemaal ontspannen tot de pendel zelf gaat bewegen.
(Omg, zeg ik dit echt? !)
Vesceron schreef:Ik geef helemaal geen merriebrok hoor (ivm hoefbevangenheid) wel een supplement overigens, maar uit nieuwsgierigheid... vervangen jullie het huidige voer compleet voor merriebrok?
Vesceron schreef:Vitaquilla (en Myrthee_)
Ik voer op aanraden van mijn DA de "fok en opfokmix" van Subli. merriebrok voor een hoefbevangen gevoelig paard is echt vragen om problemen.
Deze heeft qua vitamine, mineralen en spoorelementen hele goede verhoudingen voor merrie en (ongeboren) veulen en ik kan haar gewoon haar dieetvoer blijven voeren, hoef dus ook niet op- of af- te bouwen met andere brokken (zoals PAVO b.v wat betreft merrievoer). Dit kan mijn merrie allemaal moeilijk verteren, letterlijk, dus ik vind dit ideaal![]()
Zijn 2 schepjes korrels per dag door het voer en klaar, ruikt naar milkshake en ze eet het prima
inowa schreef:wist niet dat sabino ook in roaning voorkwam,dacht alleen met vlekken en overmatig witte aftekeningen
[ Afbeelding ]
Nicole schreef:Vesceron schreef:Ik geef helemaal geen merriebrok hoor (ivm hoefbevangenheid) wel een supplement overigens, maar uit nieuwsgierigheid... vervangen jullie het huidige voer compleet voor merriebrok?
Hier ook niet op merrie brok maar hopelijk komt deze week mijn musli binnen Equifirst Breeding M&FVesceron schreef:Vitaquilla (en Myrthee_)
Ik voer op aanraden van mijn DA de "fok en opfokmix" van Subli. merriebrok voor een hoefbevangen gevoelig paard is echt vragen om problemen.
Deze heeft qua vitamine, mineralen en spoorelementen hele goede verhoudingen voor merrie en (ongeboren) veulen en ik kan haar gewoon haar dieetvoer blijven voeren, hoef dus ook niet op- of af- te bouwen met andere brokken (zoals PAVO b.v wat betreft merrievoer). Dit kan mijn merrie allemaal moeilijk verteren, letterlijk, dus ik vind dit ideaal![]()
Zijn 2 schepjes korrels per dag door het voer en klaar, ruikt naar milkshake en ze eet het prima
Ja die heb ik ook besteldNu nog wachten wanneer ze het uitleveren.
Ik vraag me alleen af ben ik niet te laat begonnen? Mijn merrie is al over haar 8ste maand dracht heen zeg maar..
polleman schreef:Nicole schreef:
Hier ook niet op merrie brok maar hopelijk komt deze week mijn musli binnen Equifirst Breeding M&F
Ja die heb ik ook besteldNu nog wachten wanneer ze het uitleveren.
Ik vraag me alleen af ben ik niet te laat begonnen? Mijn merrie is al over haar 8ste maand dracht heen zeg maar..
je kan subli fok en opfok mix ook bij alle welkoops kopen