[HK]Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_Basje

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:11

PS ik ken haar vanaf dat ze 5 jaar was en daarvoor was ze manegepony op een andere manege (weet niet hoe lang ze daar gestaan heeft). Dus dan zou ze heel vroeg moeder moeten zijn geweest.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:16

InekeH87 schreef:
goedemorgen iedereen, nog geen veulentjes vannacht?

Voor degenen die via de camera naar mijn merrie kijken en afvragen waarom ze nog een deken draagt, dat komt omdat het vannacht hier weer -7 zou worden. Daarom hebben we haar even een wollen deken opgedaan tegen de ergste kou. Als het ernaar uit had gezien dat de kleine vannacht zou komen hadden we hem natuurlijk nooit opgedaan.

Is jouw cam toevallig ook bij Marestare aangemeld en te bekijken, Ineke? (ivm BarnAlarm)

edit: vraag aangepast.
Laatst bijgewerkt door Gem op 06-03-10 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:35

Gefeliciteerd Maverick met dekleine knul.

Gefeliciteerd Hiboune met je verjaardag.

1ste nacht zit er al weer op en bij Bonnie is het rustig gebleven.

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:40

InekeH87 schreef:
drd schreef:
:D leuke merrie hoor! De deken lag er zowat half af toen ik keek. En toen kwam er een jongen de deken af doen en die ziet er ook leuk uit :9 :+
hihi, ik ga hier vaker mare stare en gluren.

Haha ja dat is de zoon van de stalhouder, die is altijd bezig met de paarden. Ik kreeg trouwens net te horen dat het niet uitmaakt hoeveel mensen er met de stream meekijken. Dus iedereen mag lekker mee gaan gluren :p

:D lucky you! *\o/* ik heb nog nooit een leuke jongen bij mijn paard gehad haha.
Mijn ex die was er kneitersbang voor en vond het ook maar stinken enzow >;)

:Y) bedankt voor het mogen gluren :o

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:45

Geen dank :P. Leuke jongens lopen er hier zat bij de paarden. De twee vriendjes van de meiden die daar ook rijden en de zoon van de stalhouder. En geen van driëen is bang voor paarden dus hebben we echt geluk. Erg makkelijk als je even het paard door iemand moet laten vasthouden ofzo (al laat ik de mijne meestal gewoon los staan, mocht ze weglopen dan weet ik dat ik haar bij de eerste de beste pluk gras kan vinden :p ).

@gem, nee mijn cam is alleen via justin.tv te bekijken. Ik had hem wel graag op marestare gewild maar het lukte niet helemaal om hem erop te zetten. Ach en via justin.tv gaat het eigenlijk heel goed. Er kijken altijd een aantal mensen mee die mijn telefoonnummer hebben dus bewaking is er genoeg.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:49

InekeH87 schreef:
@gem, nee mijn cam is alleen via justin.tv te bekijken. Ik had hem wel graag op marestare gewild maar het lukte niet helemaal om hem erop te zetten. Ach en via justin.tv gaat het eigenlijk heel goed. Er kijken altijd een aantal mensen mee die mijn telefoonnummer hebben dus bewaking is er genoeg.

+:)+ , dan weet ik dat ik hem gewoon aan moet zetten en hopen dat ik op tijd ben :+ . Dank je wel voor de link :).

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:52

maak me lichtelijk ongerust...moet van 17 u tot 24 u weg vandaag en manlief moet "merriesitten"...stel je voor dat ze moet bevallen ..hij heeft het me al -tig keer zien doen ,maar zou hij het zelf kunnen ????
Laat toch maar het tel.nr. van de DA hier liggen ;-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:57

Melody, mooie foto van een nog slanke dame! :D

inowa schreef:
jawel maar dat moest door 2 veeartsen bekeken worden want het was niet duidelijk te zien,toen ze allebei niet zeker wisten of ze nu wel of niet drachtig was hebben ze er onder voorbehoud niet drachtig van gemaakt,
ze is toen de keer erop niet hengstig geworden maar de keer daarop,eind juni,begin juli wel hengstig...ze liet zich gewoon dekken.

maar net met de hengstenhouder gebeld en die vertelde dat hij ook eens een merrie had gehad die gewoon hengstig werd terwijl ze al drachtig was...schijnt vaker voor te komen,merrie had zich toen ook al laten dekken.

dus het is afwachten,zal vandaag weer nieuwe foto,s gaan maken van winoa...

En na die laatste dekking, is ze toen niet gescanned? Een vrucht van bijna 2 maanden ouder, dat moet goed te zien zijn dat dat niet van 3 weken oud is.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:03

@Gem Zodra het spannend gaat worden kan ik je anders wel een PB-tje sturen?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:04

Amandake schreef:
maak me lichtelijk ongerust...moet van 17 u tot 24 u weg vandaag en manlief moet "merriesitten"...stel je voor dat ze moet bevallen ..hij heeft het me al -tig keer zien doen ,maar zou hij het zelf kunnen ????
Laat toch maar het tel.nr. van de DA hier liggen ;-)

Ik zal Bibi vanavond aan laten staan, Amandake (ter aanvulling / correctie van mijn pb) ;)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:05

InekeH87 schreef:
@Gem Zodra het spannend gaat worden kan ik je anders wel een PB-tje sturen?

+:)+ , altijd goed :D , dank je wel!

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:13

@ineke vriendjes van stalgenootjes zie ik ook wel eens maar daar heb je nooit echt iets aan en er aanzitten mag ook niet ;) :+
hihi, grappig dat er steeds een ander paard te zien is.

Super gave foto Melody! *\o/* +:)+

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:21

ColdstarZ schreef:
hiboune gefeliciteerd!!
Joto ook gefeliciteerd met alle mijlpalen.. :)
Whisper vannacht rustig geweest... en tja waken doe ik toch automatisch.. k lig er toch op.. zet ieder uur me wekker al 5 nachten, k word tussendoor wakker en slaap door me wekkers heen...

Bij jou ook al niets joh? Hier lijkt ze ook geen haast te hebben... Internet verbinding van de camera pc deed het gisteravond niet, dus is vriend lief om 1 uur nog terug geweest om even te kijken hoe het ging en internet weer te fiksen.

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:23

Gefeliciteerd Maverick!

En Hiboune ook!

Merries vandaag op de foto geweest, kijk of ik ze vanavond ff online kan zetten!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:42

@ Hiboune gefeliciteerd met je verjaardag.

Kom net van de merrie af.
Mon is erg moe, ze had dikke volle tieten.
Na het rennen en wat doen in de paddock waren ze nog niet weg.
Doos ging al meer hangen.
Staart kon aardig naar achteren, merrie is het wel aardig zat aan het worden.
En ze is zo sjaggie als wat :)

Was zo lekker weer dacht ik zet mijn dochter samen met Mon op de foto.
Nou het wordt geen Anky geloof ik :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanavond ff met vriendin terug naar merrie en ff lekker lopen met der en der voetjes wassen aangezien ze aardig wat vocht binnen houd.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:02

heidie; telefoon lijkt interessanter dan het paard :D , Mon weet wel weer hoe ze de spanning moet opbouwen dit jaar!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:03

Haha paardjes zijn ook zo groot!Mijn nichtje van 5 vind ze heeel leuk alleen als ze te dichtbij komen weet ze niet hoe snel ze oma's been vast moet pakken.

Ja Neon toen was ze net 2,5 maand drachtig ofzo nu is ze bijna eens zo dik haha.

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:34

Wooooot merrie van InekeH87 werd uitgemest en ik zag die jongen weer lopen met hele berg stro :D
en toen ging ze in de stal en toen werd ze even geaaid en kreeg een knuffel van hem :P zo schattig! :o

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:46

haha, ik mag me dus gelukkig prijzen. Hij is namelijk verliefd op mij. Dat heeft hij net van de week durven zeggen (nadat hij twee jaar lang iedere keer als ik bij de paarden was naar me kwam kijken en het eerste jaar niet eens tegen me durfde te praten).

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:46

@ Jenny, ze wacht maar want ik heb nog geen tijd :)
Pas als ik ja zeg dan mag ze........

@ MelodyT humor is dat he, Danique ook grote bek maar als Mon komt naar der nou dan moet je der eens zien.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:53

Leuke foto's Maseike :j

En dan vocht vast houden doet mijn merrie ook hoor.

Vanmorgen dikke achterbenen, dus even uurtje aan het wandelen geweest in de bossen en terug op stal mooi afgezakt .

Veel herten vanmorgen gezien zeg in de bossen, altijd zo leuk.
Dan moet je die kop van Parouscha zien :)) Echt Shocking }:0
Laatst bijgewerkt door parouscha op 06-03-10 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:53

Leuk is dat he!Zo lief ze vraagt steeds aan oma of mijn baby paardje er al is.

Vandeweek was mijn hond bij haar oma (pup van 13wk).
Waren de hond,mn nichtje en oma samen wezen wandelen.
Had mn nichtje met de uitschuiflijn met de hond gewandels,zelf vastgehouden.
Ik kom savonds mn hond halen zegt ze tegen me.
Weet je wie mijn vriendje is....Gio
Wil ik hem in de auto zetten wil ze hem persee uitzwaaien.Staan we bij de auto zegt ze suzan, mag ik hem een afscheidskusje geven.Kust ze hem op zn rugje!
Echt mega lief

Later had ze nog aan dr moeder gevraagd of ik met het hondje daarheen kon komen want ze wou met hem door haar buurt wandelen.

Ben benieuwd als ze dalijk het veulen ziet!

daphnejumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:54

Vanmiddag even foto's gemaakt van Burley.

Vindt nogsteeds dat ze niet heel erg dik is, terwijl ze al wel 315 dagen is.
Ze had totaal geen zin om er mooi voor de gaan staan, dus zijn geen technische hoogstandjes. :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
uier vandaag weer minder dan 3 dagen terug (heb haar gisteren ook nog gereden, en na rijden is alles helemaal leeg....)
Vind dat het vooral voor haar spenen dikker begint te worden, kan dat kloppen??? (dat het daar ook eerst dikker wordt....)

Afbeelding
En nog een dikke knipoog voor iedereen die haar sexy vindt..... :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:59

Maseike schreef:
Was zo lekker weer dacht ik zet mijn dochter samen met Mon op de foto.
Nou het wordt geen Anky geloof ik :)

Het schijnt dat Anky in haar kinderjaren ook geen ponygek was (broers reden, maar Anky zat naar zeggen echt niet veel op stal), dus Danique is nog niet kansloos :P .

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:03

Neonlight schreef:
Melody, mooie foto van een nog slanke dame! :D

inowa schreef:
jawel maar dat moest door 2 veeartsen bekeken worden want het was niet duidelijk te zien,toen ze allebei niet zeker wisten of ze nu wel of niet drachtig was hebben ze er onder voorbehoud niet drachtig van gemaakt,
ze is toen de keer erop niet hengstig geworden maar de keer daarop,eind juni,begin juli wel hengstig...ze liet zich gewoon dekken.

maar net met de hengstenhouder gebeld en die vertelde dat hij ook eens een merrie had gehad die gewoon hengstig werd terwijl ze al drachtig was...schijnt vaker voor te komen,merrie had zich toen ook al laten dekken.

dus het is afwachten,zal vandaag weer nieuwe foto,s gaan maken van winoa...

En na die laatste dekking, is ze toen niet gescanned? Een vrucht van bijna 2 maanden ouder, dat moet goed te zien zijn dat dat niet van 3 weken oud is.

ze is toen 18 dagen na de laatste dekking gescand en toen vonden ze het idd opvallend duidelijk maar verder niet over nagedacht,het kwam wel vaker voor dat het dan duidelijk te zien was.
vooral bij kleinere pony,s

hengstenhouder en zijn zoon(fokker van winoa) zijn net even wezen kijken,schrokken zich rot dat ze idd zoooo dik is.

je kunt duidelijk merken dat het weer lekker word....de mooiste dikke buiken foto,s komen te voorschijn ;) :D

ook ik ben net in de weer geweest met mijn camera,
van winoa en pepper mooie foto,s gemaakt en even foto,s gemaakt van mijn nieuwe stal en stukjes land waar ik ze 1e wekend van april heen verhuis.

mogen er dikke buiken foto,s bij kraamstal itp??
dat daar een topic word gemaakt met dikke buiken foto,s?