Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
InekeH87 schreef:goedemorgen iedereen, nog geen veulentjes vannacht?
Voor degenen die via de camera naar mijn merrie kijken en afvragen waarom ze nog een deken draagt, dat komt omdat het vannacht hier weer -7 zou worden. Daarom hebben we haar even een wollen deken opgedaan tegen de ergste kou. Als het ernaar uit had gezien dat de kleine vannacht zou komen hadden we hem natuurlijk nooit opgedaan.
InekeH87 schreef:drd schreef:leuke merrie hoor! De deken lag er zowat half af toen ik keek. En toen kwam er een jongen de deken af doen en die ziet er ook leuk uit
![]()
![]()
hihi, ik ga hier vaker mare stare en gluren.
Haha ja dat is de zoon van de stalhouder, die is altijd bezig met de paarden. Ik kreeg trouwens net te horen dat het niet uitmaakt hoeveel mensen er met de stream meekijken. Dus iedereen mag lekker mee gaan gluren :p
InekeH87 schreef:@gem, nee mijn cam is alleen via justin.tv te bekijken. Ik had hem wel graag op marestare gewild maar het lukte niet helemaal om hem erop te zetten. Ach en via justin.tv gaat het eigenlijk heel goed. Er kijken altijd een aantal mensen mee die mijn telefoonnummer hebben dus bewaking is er genoeg.
inowa schreef:jawel maar dat moest door 2 veeartsen bekeken worden want het was niet duidelijk te zien,toen ze allebei niet zeker wisten of ze nu wel of niet drachtig was hebben ze er onder voorbehoud niet drachtig van gemaakt,
ze is toen de keer erop niet hengstig geworden maar de keer daarop,eind juni,begin juli wel hengstig...ze liet zich gewoon dekken.
maar net met de hengstenhouder gebeld en die vertelde dat hij ook eens een merrie had gehad die gewoon hengstig werd terwijl ze al drachtig was...schijnt vaker voor te komen,merrie had zich toen ook al laten dekken.
dus het is afwachten,zal vandaag weer nieuwe foto,s gaan maken van winoa...
Amandake schreef:maak me lichtelijk ongerust...moet van 17 u tot 24 u weg vandaag en manlief moet "merriesitten"...stel je voor dat ze moet bevallen ..hij heeft het me al -tig keer zien doen ,maar zou hij het zelf kunnen ????
Laat toch maar het tel.nr. van de DA hier liggen
ColdstarZ schreef:hiboune gefeliciteerd!!
Joto ook gefeliciteerd met alle mijlpalen..
Whisper vannacht rustig geweest... en tja waken doe ik toch automatisch.. k lig er toch op.. zet ieder uur me wekker al 5 nachten, k word tussendoor wakker en slaap door me wekkers heen...
Neonlight schreef:Melody, mooie foto van een nog slanke dame!
inowa schreef:jawel maar dat moest door 2 veeartsen bekeken worden want het was niet duidelijk te zien,toen ze allebei niet zeker wisten of ze nu wel of niet drachtig was hebben ze er onder voorbehoud niet drachtig van gemaakt,
ze is toen de keer erop niet hengstig geworden maar de keer daarop,eind juni,begin juli wel hengstig...ze liet zich gewoon dekken.
maar net met de hengstenhouder gebeld en die vertelde dat hij ook eens een merrie had gehad die gewoon hengstig werd terwijl ze al drachtig was...schijnt vaker voor te komen,merrie had zich toen ook al laten dekken.
dus het is afwachten,zal vandaag weer nieuwe foto,s gaan maken van winoa...
En na die laatste dekking, is ze toen niet gescanned? Een vrucht van bijna 2 maanden ouder, dat moet goed te zien zijn dat dat niet van 3 weken oud is.