(en eindelijk lukt het me eens om de foto's te plaatsen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
gefeliciteerd met je mijlpaal!!!
maar ik zou van de laatste dekking uitgaan op dit moment
O'Bryan veulen draagt ze, toch?
hoe gaat ze verder? ik zie daar toch ook een beginnend buikje!
)
om eerlijk te zijn: bàrslecht geslapen 

hopelijk vannacht beter want morgen moet ik er vroeg uit voor m'n werk.

cindybijl schreef:SA: heel er leuk, je update, je beschrijft het allemaal heel duidelijk. erg leerzaam!
Stoere: voor een foto van de gehele onderkant van dr buik, heb ik mijn digitale camera ongeveer op de grond gelegd, en dan een stuk of 10 keer foto maken en na iedere foto kijken of hij in het midden van het beeld zit! haha
Inowa: ik vind het altijd wel lastig te zien met dek op, dr buik komt onder de deken vandaan?

180 dagen
wat goed dat er 4 reutjes geboren zijn!!
Als mijn merrie het gedrag van Shanaya begint te vertonen, zoals je beschrijft, dan zou ik langzaam de spulletjes beginnen klaar te leggen! Als jij hoopt dat het nog even duurt dan zal ik met je meeduimen!
) muts op, capuchon op, dikke jas enz enz, en na het voeren weer mijn hand onder die buiken, stond ik daar heel serieus, heel stil en Vadina die kon dus niet 2sec achter elkaar stil blijven staan, wat een friemelkont is dat!
Aan mijn jas, mijn muts, mijn haren en bij iedere beweging die ze met haar hoofd maakte, bewoog haar hele lijf mee!
Op een gegeven moment moest ik zo lachen dat ik dacht, laat maar zitten voor vanavond! Nog even bij Wilona gevoeld en was eigenlijk hetzelvde verhaal, hand onder de buik, voelen, kloppen.....geen antwoord, mijn oor tegen haar buik gelegd, een hele hoop geluiden gehoord maar, dat waren waarschijnlijk de brokken die ze net gegeten had. hahaha. Liona heb maar met rust gelaten, die heeft toch geen zin in gevoel en geklop bij haar buik
Ik zal het wel melden als ik iets gevoeld heb! Anders wordt het een eenzijdig verhaal iedere avond van mijn kant! 
frenia schreef:marlijn: ah! puzzel weer op logie! mooie buik heeft ze! maar ze is dan ook al vrij ver heO'Bryan veulen draagt ze, toch?
Blossom wordt echt met de dag mooierhoe gaat ze verder? ik zie daar toch ook een beginnend buikje!
Missy: hihi op deze foto's begrijp ik wat je bedoelt als je zegt dat ze niet echt mooi is, was me eerder eigenlijk nooit zo opgevallen, maar ze geeft wél leuke veulens! (je weet dat ik dit niet slecht bedoel he)
Ze is DIK!
Maar ik moet zeggen dat ze het niet zo over kwam op de foto's. Ze is drachtig van Midget's Blue Boy! (Die homozygoot schimmel getest is, dus ze krijgt zeker een schimmeltje
)
Ze groeit echt als kool. Ze is in een jaar tijd echt bijna 10 centimeter gegroeit. 
Maar haar lijf is opzich helemaal niet zo verkeerd hoor, ze is alleen lang in de rug en heeft fijne benen.
(En ze heeft echt een paardenhoofd, hou ik niet zo van. Ik zie liever de ponyhoofdjes) Maar idd, Maddox was toch een hele verbetering itt zijn moeder, die haalde toch mooi een 1e premie als veulen.
En idd, ik weet hoe je het bedoeld.
Tjonge, 318 dagen en al zo bezig... heb je wel tegen het veulen gefluisterd dat het nog wel erg koud is...
Veulen zal wel gedraait zijn... 
Sjintoo schreef:loon_corr schreef:hebben jullie ook dat je paard zo sloom word?
Mieke is juist meer hyper![]()
.
Volgens de veearts komt dat omdat ze door het veulen te veel testosteron in haar bloed heeft. Zou ze dan mss een hengstje krijgen