(en eindelijk lukt het me eens om de foto's te plaatsen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cindybijl schreef:SA: heel er leuk, je update, je beschrijft het allemaal heel duidelijk. erg leerzaam!
Stoere: voor een foto van de gehele onderkant van dr buik, heb ik mijn digitale camera ongeveer op de grond gelegd, en dan een stuk of 10 keer foto maken en na iedere foto kijken of hij in het midden van het beeld zit! haha
Inowa: ik vind het altijd wel lastig te zien met dek op, dr buik komt onder de deken vandaan?
frenia schreef:marlijn: ah! puzzel weer op logie! mooie buik heeft ze! maar ze is dan ook al vrij ver heO'Bryan veulen draagt ze, toch?
Blossom wordt echt met de dag mooierhoe gaat ze verder? ik zie daar toch ook een beginnend buikje!
Missy: hihi op deze foto's begrijp ik wat je bedoelt als je zegt dat ze niet echt mooi is, was me eerder eigenlijk nooit zo opgevallen, maar ze geeft wél leuke veulens! (je weet dat ik dit niet slecht bedoel he)
Sjintoo schreef:loon_corr schreef:hebben jullie ook dat je paard zo sloom word?
Mieke is juist meer hyper![]()
.
Volgens de veearts komt dat omdat ze door het veulen te veel testosteron in haar bloed heeft. Zou ze dan mss een hengstje krijgen