Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:54

WAUW! Gefeliciteerd met je veulen Cheyenne!! Wat een mooi hoofd heeft ze!

@Phiabink: Okee dan!!! Dat gaat nu helemaal spannend worden!! Is Henk al aan de drank? Clown

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:04

Boehoehoe, gefeleciteerd hoor Cheyenne maar ik ben wel héél erg jaloers! Huilen Bij jou heeft het omkopen met onbeperkt wortels dus wel geholpen? Ik denk dat ik haar appels er maar is ga bij betrekken ...
Hier dus nog STEEDS NIX. Nou ja, als ik zeg niets dan lieg ik want er is vanalles behalve een veullie dan.

Haar achterbenen plakken vol met witte kristallen en biest ... Ik hoop dat je je nu heel schuldig voelt Marije want dat heeft ze natuurlijk van Macy geleerd!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat wordt ik hier moedeloos van ... Koe

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:09

PhiaBink schreef:
*\o/*FAMOSA haar UIERS beginnen VOL te LOPEN!!!! Go jij! Go jij!

Henkie nog meer de zenuwen Haha! Ikke ook hoor Nagelbijten / Gniffelen

JIHAAAAAA!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Foto! Foto! Foto! Rock-on, dudes!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:17

Zo ik heb weer even flink bij moeten lezen. allereerst @Cheyenne GEFELICITEERD!!!!!!

En zo te zien is er nog veel meer spanning want meerdere merries zijn al aan het kegelen.

@Inglio: (reactie op 4 pagina's terug) Ro heeft de vorige keer 10 dagen langer gedragen Boos! dus niets is zeker wanneer ze haar veulen uitpoepet Haha!

Ro gaf het de vorige keer wel heel duidelijk aan. ze ging niet gewoon kegelen, maar vanaf woensdag middag spoot de melk er opeens uit. heb rustig mijn stress bed gepakt en cola + chips en heb mij samen met Mayo verdekt opgesteld. en ja hoor keurig in de nacht van woensdag op donderdag werd sprietje geboren Haha!

@ de mensen die Ro zo bescheiden drachtig vinden. Ro draagt niet met een hangbuik maar opzij:

Afbeelding

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:23

Gefeliciteerd Cheyenne met je prachtige veulentje!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:28

Goeiemorgen ik ben nog steeds zo ziek als een hond maar goed...

Vanta kom op Cheyenne heeft al zo'n schattig hoog knuffelgehalte veulentje dat wil jij toch ook Haha!

Cheyenne heb ik al gefeliciteerd... binnenkort op kraambezoek als ik beter ben...

@ Merilyn:
Ze loopt een beetje schuin jup Knipoog Knipoog
Nee hoor je kunt goed zien dat daar wat in zit Ja

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:42

Ik ben heel erg pissed. Een 1 of andere idioot heeft in januari mijn pc gehackt en ik ben dus alles kwijt. De CD doet het ook niet meer.
Ik had donderdag een nieuwe pc. Ik heb hem aangesloten en hij was niet goed. Dus het oude klote ding weer aangesloten. Nu kan ik dus door die idioot niks meer downloaden omdat ik alle stekkers er uit heb gehaald. Hij heeft alle wachtwoorden veranderd, dus ik ben geen baas meer over mijn eigen pc. Dinsdag krijg ik mijn nieuwe pc terug. Ik kan dus ook geen foto's meer downloaden. Ik baal!!!!! Kunnen ze nou niet uit andermand prive zaken blijven???
Sorry, dus geen foto's meer van HM Famosa met uier.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:22

Phiabink kun je ook niet alles er op nieuw opzetten doormiddel van bij het opstarten op delete te drukken?

Ik zeg ook maar wat, want weet natuurlijk ook niet hoe je pc er uit is komen te zien...

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:46

Faniek schreef:
Phiabink kun je ook niet alles er op nieuw opzetten doormiddel van bij het opstarten op delete te drukken?

Ik zeg ook maar wat, want weet natuurlijk ook niet hoe je pc er uit is komen te zien...

De CD la doet het ook niet. Anders had ik wel opnieuw geinstalleerd. Ik krijg dan ook steeds een melding dat ik niet bevoegt ben om iets te downloaden of veranderen. Ik heb geen controle over mijn pc dus. Boos!

Er staat ook hele belangrijke info op mijn harde schrijf. Foto's en foto's en paarden foto's en foto's van de andere dieren en nog meer van dat soort belangrijke info. Ze hebben er echt heel veel aan. Boos!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:24

lola, nog steeds niets? Zeg maar tegen je merrie dat die benen er zo niet uitzien Clown misschien helpt het Vork

phiabink, dat is echt balen! daar wordt je echt gek van! nog eventjes geduld tot dinsdag Lachen

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:56

Wat een klojo's Phia! En als je nou je netwerk kabel uit trekt, kun je dan nog steeds niet?

Ik heb me weer geamuseerd met de computer. Schijnheilig
Dacht dat als Vanta dit ziet ze wel zo snel mogelijk haar echte veullie zou uitpoepen. Tong uitsteken

Dus Vanta, hierbijde; kijk eens hoe mooi je ermee staat. Pling

Afbeelding

Veullie kan al wel mooi galopperen hé ... Tong uitsteken

Pfff .... Gestoord

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 15:27

Jeetje Lola, als jij morgen nog geen veulen hebt..........!! Dan weet ik het niet meer! Sim is ook bevallen de nacht nadat ik melk sporen op haar benen vond... Ja

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 15:36

jeddah schreef:
Jeetje Lola, als jij morgen nog geen veulen hebt..........!! Dan weet ik het niet meer! Sim is ook bevallen de nacht nadat ik melk sporen op haar benen vond... Ja

Binnen een week moet het vast wel kunnen ja... Schijnheilig
Nee hoor Lola, Macy is de hele dag al buiten en heeft Vanta vast geen nieuwe aanwijzigingen gegeven Knipoog

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 15:59

PhiaBink schreef:
De CD la doet het ook niet. Anders had ik wel opnieuw geinstalleerd. Ik krijg dan ook steeds een melding dat ik niet bevoegt ben om iets te downloaden of veranderen. Ik heb geen controle over mijn pc dus. Boos!

Er staat ook hele belangrijke info op mijn harde schrijf. Foto's en foto's en paarden foto's en foto's van de andere dieren en nog meer van dat soort belangrijke info. Ze hebben er echt heel veel aan. Boos!

Dat is niet niks.... zal eens vragen aan 1 van mijn klasgenoten (ICT) of die iets weten.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:14

het zit je idd niet mee Loolapelooza! Ik duim voor je dat ze maar snel gaat bevallen!

Merilyn: flinke zijtassen idd al zeg Haha!

mijn merrie draagt vooral een buikje naar beneden, ze is 19 april 11 maanden drachtig, verwacht dat het zo rond het laatste weekend van april gaat komen.. want officieel is het 11 maanden + 11 dagen toch?
nouja, ze krijgt een mooi uiertje, en d'r buik is kei-hard.. het aftellen is hier ook al begonnen iig Lachen

oja, even vraagje; na hoeveel dagen na het bevallen is een merrie weer hengstig? Misschien dat we haar dit jaar weer laten dekken.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:40

@ Cheyenne: Gefeliciteerd *o/*
Ik hoop dat mijn Haflinger veulentje er ook zo mooi bij staat over een paar weken. Haha!

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:43

Van Harte Gefeliciteerd Cheyenne met je prachtige merrieveulen. Krijgt vast dezelde kleur als mams.
Rabbit heeft mij vannacht flink in de maling genomen. Haha! Haha! Ik ging om 3 uur naar bed, werd om half 5 wakker en zag op de tv haar liggen(andere plek als normaal voor haar) duidelijk wat persen en met haar benen strekken. Ik dacht eindelijk........Ben er uit gegaan. Beneden zitten wachten bij de monitor, vrienden gebeld die het wilden zien en.... Madam gaat op een gegeven moment weer rustig staan eten!!!! nog 1 uurtje tussendoor geslapen, totaal 2 en een half uur! Slapen BEDANKT Rabbit Koe
Ze loopt nu lekker in het land en denk zeker: jullie bekijken het maar.
Hoe zal de komende nacht worden? Dit is niets voor haar, ze veulent altijd 10 tot 14 dagen voor de 11 maanden. (altijd hengstjes) Nu is het nog maar 5 dagen.........Wat betekent dit?? }>

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:46

Ook nog even een update over Siena:
Vandaag heeft ze een tijdje in de zon plat gelegen. Haar vulva was slapper kon ik toen zien, want ze hield haar staart elke keer opzij.
Haar uier lijkt weer meer 'geplopt' maar ze heeft nog erg weinig uier.
Ik denk toch wel aan de uier te zien dat het nog een maand duurt.
Aan de ene kant wel fijn omdat ze nog geent moet worden.
En ik moet zeggen dat ik er ook nog niet helemaal op voorbereid ben voor de rest. Maar dat zal wel komen als er aan haar steeds meer te zien is.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 16:58

Cheyenne gefeliciteerd!!! Mooi veulentje! Geen haflinger vader ofwel?

Lola, u trickt me! Ik dacht ff een momentje dat je een veulen had Gestoord Clown

Met Odess alles goed, niets noemendswaardigs momenteel OK dan! Vandaag nog precies 3 weken tot uitgerekende datum!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 17:07

allereerst bedankt voor alle reaktie's

nee geen haf vader dat was een qh palomino.....

haar naam is montana river.......

roepnaam river

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:24

@ Lola; Haha! Als ze nu niet aan het werk gaat...

@ Merilyn: Nu zien we waar ze het heeft zitten Knipoog

Vanmiddag bij Fanja wezen kijken in haar nieuwe huis.
Ze heeft gelijk maar besloten de melkbar aan het werk te zetten... Bloos!

Afbeelding
Deze is genomen voor we een stukje zijn gaan stappen.

Afbeelding
En deze ná de wandeling...

Ook heeft ze voor het eerst sinds een paar maanden even heerlijk op het land gelopen Haha!
Afbeelding

Vanaf morgen gaat ze elke dag een paar uurtjes naar buiten. Hopelijk zakt door de beweging de uier dan ook een beetje weg... Ja

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:34

Zijn idd flink groot die uiers. Hoe lang moet ze nog?

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:36

we hebben vandaag foto's gemaakt van joy dr dikke buik(ook uier foto's maar dr haren zaten dr steeds voor, dus zijn niet duidelijk)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat was het...wat vinden jullie ervan???!! Haha!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:44

@ Elady, ze moet nog een dikke twee maanden. Vandaag zitten we op 262 dagen. Maar ze zijn al vrij fors ja, ik heb me door de vorige eigenaren laten vertellen dat het nog veel erger wordt...

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:48

Zo, na een weekje skieen (met iedere dag alleen maar zon, heerlijk!) weer een beetje bijgelezen.

@Mac: mooie naam!!
@Adriana: gefeliciteerd met ? (heb ik over de naam heen gelezen, of stond het er niet bij?)
@Dyonne: Gefeliciteerd
@Jeddah en MarijeR: Gefeliciteerd met jullie zwarte hengsten, die waren zeker het wachten waard!
@Odess: fijn dat het veulen er nog in zit!
@PhiaBink: Balen dat er nog geen uitslag is voor Henk, hopelijk leidt het (aankomende) veulen hem een beetje af, en wat balen van je PC, hopelijk is dat snel weer opgelost
@Polly: hoe gaat het nu met Nancy?
@Lola: Vanta maakt het wel erg spannend.
@Cheyenne: gefeliciteerd met je veulen!

Rigauds buik is afgelopen week naar beneden gezakt (het verschil met een week geleden was echt groot)
en de "kraamstal" is klaar: Ri heeft nu een stal van zeker 3 bij 5. Er hangt geen vaste voerbak meer in, dus is ze gisteravond voor het eerst met zo'n plastic hangbak gevoerd. Gevolg: bak wordt als voetbal gebruikt Extreme duivel Vanavond dus maar gewoon biks op de grond voeren.