@Phiabink: Okee dan!!! Dat gaat nu helemaal spannend worden!! Is Henk al aan de drank?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij jou heeft het omkopen met onbeperkt wortels dus wel geholpen? Ik denk dat ik haar appels er maar is ga bij betrekken ...

PhiaBink schreef:*\o/*FAMOSA haar UIERS beginnen VOL te LOPEN!!!!
Henkie nog meer de zenuwenIkke ook hoor
dus niets is zeker wanneer ze haar veulen uitpoepet 

Faniek schreef:Phiabink kun je ook niet alles er op nieuw opzetten doormiddel van bij het opstarten op delete te drukken?
Ik zeg ook maar wat, want weet natuurlijk ook niet hoe je pc er uit is komen te zien...
misschien helpt het 

jeddah schreef:Jeetje Lola, als jij morgen nog geen veulen hebt..........!! Dan weet ik het niet meer! Sim is ook bevallen de nacht nadat ik melk sporen op haar benen vond...

PhiaBink schreef:De CD la doet het ook niet. Anders had ik wel opnieuw geinstalleerd. Ik krijg dan ook steeds een melding dat ik niet bevoegt ben om iets te downloaden of veranderen. Ik heb geen controle over mijn pc dus.![]()
Er staat ook hele belangrijke info op mijn harde schrijf. Foto's en foto's en paarden foto's en foto's van de andere dieren en nog meer van dat soort belangrijke info. Ze hebben er echt heel veel aan.

Ik ging om 3 uur naar bed, werd om half 5 wakker en zag op de tv haar liggen(andere plek als normaal voor haar) duidelijk wat persen en met haar benen strekken. Ik dacht eindelijk........Ben er uit gegaan. Beneden zitten wachten bij de monitor, vrienden gebeld die het wilden zien en.... Madam gaat op een gegeven moment weer rustig staan eten!!!! nog 1 uurtje tussendoor geslapen, totaal 2 en een half uur!
BEDANKT Rabbit

Als ze nu niet aan het werk gaat...

Vanavond dus maar gewoon biks op de grond voeren.