Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alleen ik spreek hier niet in details. Als ik zeg dat ik "meer front" wil, dan kan dat bij de ene pony betekenen dat ik meer body wil, een betere halsaanzet, een bredere boeg, een andere schoft, ga zo maar door. Maar om het gemakkelijk te houden benoem ik het "algemeen" als; ik wil meer front

ik haalde maar even de op het eerste zicht grootste punten aan.
) bouw en beweging.

.. Achteraf twijfel ik wel of ik een juiste keuze heb gemaakt hoor.. maar ja, het veulen zit er nu in, en we zien wel wat voor gedrocht er uit komt. van fouten leer je he.
)
dat jij naar kleur hebt gekeken, jouw merrie is toch schimmel? Dus ten alle tijden 50 procent kans op een schimmel, waarom dan op kleur fokken als de kans op een schimmel net zo groot is als in combinatie met een vos of een zwarte?
met Flo zitten we in western tak en daar kent men maar 2 gangen en eigenlijk maar 1 galop dus. Ik wil dus een kort niet al te groot paardje met leuk hoofdje erop en tof jasje uiteraard en bovenal cool karakter die vooral galoppeert en krachtige achterhand heeft maar ook niet overgespiernd is. Is me de eerste keer aardig gelukt, maakt het deze keer extra spannend. Maar dan ga ik er dus nooit een IJslander of Arabier opzetten.