CubaLibre schreef:Ugh 353...
Hier n zielige Gentle.... flink aan de diarree,zo erg dat ik de va erbij gehaald heb... nu moet hij 3x daags medicatie toegediend krijgen en dan zou het (als het goed gaat) over n dag of 3 weer van de diarree af moeten zijn....
Jullie gaan ZOO snel, te snel voor mij om op alles regelmatig te reageren, maar ik lees wel mee, en hier wou ik toch even op reageren,...
CubaLibre,... enkele jaren terug hadden wij hetzelfde bij Aurellac, het veulentje van mijn draversmerrie. Ze was voor alles een haantje de voorste, als ook voor het eten van redelijk veel ruwvoer,... na enkele dagen had ze dan ook hevige erg dunne diarree,... bleek (volgens dierenarts) van het te vroeg te veel ruwvoer eten te komen, en inderdaad na enkele dagen het hooi buiten haar bereik aan de merrie aan te bieden waardoor ze veel minder kon eten, en wat gecontroleerde weidegang had ze terug normale ontlasting. Nadien heeft zij overigens nergens meer last van gehad, maar het ziet er zo zielig uit he! Veel succes alvast! Hoe is het er nu mee?
Proficiat Caesar! Wat een lekkere naam,... mijn favoriete B&J!
Mopjemop, schitterend, hier staat het aanleggen van een poel nog op de planning!
Laatst bijgewerkt door TTheOS op 02-04-16 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt