Daarom hoopte ik ook op een merrie, kun je daar weer een veulie bij fokken. Naja dan maar over 2 jaar bij de (nu) jaarling van Avi.
Wie weet ooit over 2 jaar dat we haar weer dekken. Wil nog wel een keer een Uno of Cantos veulen
Dwyne
Geplaatst: 04-05-10 17:08
Ben heel benieuwd of mijn merrie het wel gaat halen tot het einde...uiers beginnen al aardig te vullen, bandjes worden wat slap bovenop en der buik zakt al wat naar achter. Maar ze is nu ook precies 10 maanden drachtig dus mag allemaal ook al bijna
Numero Uno is echt top, helaas is het halfbroer van mijn merrie dus dat wordt m niet
Laatst bijgewerkt door Dwyne op 04-05-10 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee dat dan weer niet. Maar hengsten worden ook niet zomaar goedgekeurd dus dat scheelt ook wel denk ik. Merrie kan je mee fokken als je dat wilt en dus de lijn voortzetten gezien Voltaire er zelf niet meer is en maar beperkt sperma beschikbaar is.
temp veulen is normaal boven de 38. Kleine bij mij had 38,5 ik da bellen, heel cool aan de andere kant van de lijn, is heel normaal hoor.. ow oke.
parouscha
Geplaatst: 04-05-10 18:13
marrlinde wat een plaatje zeg! Ik had zelf al jaren die naam in gedachten voor mijn toekomstige veulen/paard als het een merrie zou worden, vind het zo'n prachtige naam.
ik kan best hard fietsen Iemand belde dat farita lig, met weeen... Man, stomme tegenwind! teegn de tijd dat ik op stal was stond ze al weer... Harsjes van uier gehaalt, en 45 min later zaten er weer grote zachte nieuwe. Banden slapper dan gisteren. Buik nog lager. Muts kun je bijna 10 cm in kijken... Gok op vannacht!!!!
Conejo heeft nieuws ! Ze smst me net dat Mabel onrustig is, en voortdurend staat te schrapen, happen naar haar buik, staart zwiepen.... Hopelijk snel een veulen!!! (ze vroeg me dit hier in het DBT te melden ) GO MABEL!!!
Whoei! weer spannende merries, zet m op Airborn en Conejo!
jennyk
Geplaatst: 04-05-10 19:08
succes conejo! (schuif ik weer een plaatsje op ) Nog 1 dag en dan staan alle 3 mijn paardjes in de lijst, nooit gedacht dat dat zou gebeuren. Er zou 4 weken tussen de eerste en de laatste zitten en ik mag toch hopen dat Sjanty niet voor een koppositie gaat......