pepper is nu 5,5 jaar. zo op zich ziet ze er niet heel slecht uit maar komt meer door de onwijze teddy vacht alweer.
als ik van bovenaf kijk is ze echt heel smal...dat moet er echt wel op komen anders moet ik van het voorjaar weer zo knokken om der dikker te krijgen...
net omgekeerde van hier dan, als ik pascha van bovenaf bekijk, den ik 'goh bijna paard'
kiepejanie
Geplaatst: 30-10-10 23:40
leuke foto`s Inowa, en pepper ziet er goed uit
Al_Zawraa
Geplaatst: 31-10-10 15:12
Steffi, gelukkig maar dat het toch niets ergs was! Ben daar ook altijd wel bang voor. Vooral bij Hala heb ik nu al de kriebels, zij heeft al 1x een veulen gehad bij de vorige eigenaresse, maar is toen (waarschijnlijk door de stress van een enorme onweersbui) al op 314 dagen bevallen. Het veulentje heeft 6 dagen geleefd, maar is daarna toch overleden, omdat het van binnen toch nog niet allemaal 'af' was. Het valt nu nog wel mee, maar ik zal blij zijn als ze over de 320 dagen is! Ze wordt trouwens ook echt dik, ik had gehoopt eens een wat slankere, drachtige merrie te hebben, maar dat zit er niet in
@Al_zawraa: Dan is de stress nog een stukje groter voor jou. Tarinka is eigenlijk nog niet zo dik. Ze is een maiden en ik schat dat ze op 8 maanden zit. Ze toont wel wat buik maar niet extreem.
Leuke foto's van pepper en het meisje. Erg leuk. Aardig wat buik al en ik vind der echt totaal niet dun hoor. Prima zo.
Peeps had vandaag geen warme en dikke benen meer en liep goed. Tankie is een kanjer! Dus aan de longe gehad, wel zonder pessoa. Was wat stijf maar verder prima.
Denk je bij bakwerk, mss toch iets rustiger aan gaan doen met merrie, neem je ze mee op buitenrit, huppelt ze er op los haha. Het is dat de bak niet vrij was of ze had ook nog een kwartiertje mogen werken . ze wou maar al te graag hard vandaag, met de veldjes voor haar, maar was mss niet zo'n best idee met bijrijdertje
Cynthia82
Geplaatst: 31-10-10 21:24
Als ik zo een slees tegen wat voor problemen (groot of klein) jullie aanlopen, bedenk ik me iedere keer weer wat een makkelijk paard ik heb. Hier nergens last vab. We rijden nog heerlijk, ze is vrolijk, blij, braaf, lief, knuffelig. Geef mij maar een altijd drachtige Dais. Ze is altijd lief, maar nu toch extra!
En ik heb net op twee merrietjes en twee hengstjes gestemd!
Vond bij de hengsten moeilijk omdat er ook veel kleine hummeltjes bij zaten.
essiesilly
Geplaatst: 31-10-10 21:39
ja vind er zo veel schattig maar mag er helaas maar 2 doen ah joh maakt het allemaal uit iedereen vind zijn/haar veulen toch het mooiste
Cynthia82
Geplaatst: 31-10-10 21:40
Ja, die Superman-bambi was ook heel stoer, maar van Nine en Cookie (alsjeblieft ) heb ik veel meer topics en foto's gezien, dus die verdienen dan in mijn ogen meer een stem dan één zo'n leuke foto. Hoe leuk die bambi-foto ook is, maar verder is er van dat veulen niets blijven hangen bij me..
Wat me bij de hengsten wel opviel, was dat Myron wel mee doet, maar Falcon niet (die twee bonte van die zusjes).
Die frummel is idd wel grappig , en die pokerface vind ik echt mooi, maar idd er zijn er zoooo veel. bij de merrietjes geen idee, nog niet echt gekeken.
essiesilly
Geplaatst: 31-10-10 21:43
ja frummel heeft idd al heel veel stemmen maar wel een heel mooi veulen is dat!! (overigens niet zijn mooiste foto dit vind ik )
YSR1971
Geplaatst: 31-10-10 21:45
Mocht je niet maar 1 veulen per bokker opgeven, dat dit de reden is dat Myron wel meedoet en Falcon niet?