ja ik hoop het voor je maris vanochend op me werk mee zitten kijken en ik kijk ook vanavond weer ik ben morgen vrij dus zet hem op ciara
renate85
Geplaatst: 13-05-09 21:41
Maris? Heb je de cam uitgezet? Doet niks meer bij mij namelijk. Ciara nog even wachten hoor eerst moet de cam het weer doen bij mij ,voordat je mag gaan liggen
Nou, ze was niet warm ofzo, hoopte ik wel een beetje op.. Ik ga rond half 11 nog weer heen, en daarna denk ik maar naar bed. En dan mogen jullie me bellen als ze onrustig wordt.. Ben vandaag omver gelopen door onze os, en heb nu echt een mega zere nek en hoofdpijn: [BB-ITP] Gekke Os Billy voor het eerst bekapt in een hoefstal
Hoop ook op nog wat meer actie hier.. Nou ja, en anders wacht ze nog maar een dag of wat, komt me sowieso beter uit (moet morgen om 1 uur werken). En ik leg de pijnstillers al klaar voor als ik morgen uit bed kom, want vrees dat mijn hoofd er anders afvalt
Ik doe nog even een spammetje, heb nog wat nieuwe foto's geplaatst van een blije zwangere met koppie en staart omhoog Uier begint toch wel te groeien nu. [KS-ITP] Little Cloud (322 dagen) showing off!
Ben benieuwd of Ciara vanavond gaat bevallen, ik plaats niet zoveel berichten maar ik kijk/lees wel mee hoor!
Mariska_28
Geplaatst: 13-05-09 23:13
Is onze Canadees balance er al? Want ik vermoed dat het vannacht toch nog wel eens kon gaan gebeuren...
Kijk naar deze kling.. Had eigenlijk een foto van schuin van achteren moeten nemen, hij steekt echt helemaal uit!
En dit was haar uier net:
Lekkere dikke spenen:
Nou die moet toch komen zo??
loveakira
Geplaatst: 13-05-09 23:15
jeetje nou dat lijk mij ook wel. ze is er helemaal klaar voor nu het veulen nog