Is ook zo, ik geef ook niet op en weet dat ik er iets heel moois voor terug krijg, waar ik de afgelopen 11 maanden vreselijk naar heb toe geleefd. Alleen mis mijn kleine meisje zo, morgen gaat ze afzwemmen voor haar zwemdiploma A. Ik heb haar de afgelopen 2 weken nauwelijks gezien. Arm kind. Maar jah.. als ik aan de telefoon vraag of ze me mist, dan zegt ze doodleuk Nee! Ach jah oma verwend dr natuurlijk vreselijk Dat wordt straks curses her opvoeding denk ik.........
euhm, het interimkantoor al gebeld voor een vervang ooievaar? als deze in ziektewet is gaan de merries nog even moeten wachten, hoe dringend het ook is mss dadelijk maar een aantal ad interim laten komen daar ik een foto zag waar ze andere bezigheden hadden
komaan amandake, zit hier vol spanning aan de computer, doodmoe maar wil bibi der veulen zien praat es met der!
Wat een leukerd zeg TT!!! En die bles! bovenop een halve maan!! Geniet er van!
KahluaB
Geplaatst: 27-03-09 23:38
Gefeliciteerd TT ! Wat een gave bles !
_M_arieke
Geplaatst: 27-03-09 23:39
Gefeliciteerd Toptoys! ben benieuwd naar foto's van het mannetje
Ik kom net van de hengstenshow af, en mensen NL heeft niet overdreven. wat is devdan mooi! Hij vond alles wel héeel spannend he NL. prachtige hengst. @ Neonlight; Ik wilde eigenlijk nog even gedag komen zeggen, maar je was zo druk met 'stuiterende' devdan bezig dat ik het maar verder gelopen ben, *wat ben ik toch eigenlijk een held op sokken ) Hij deed het goed onder het zadel (al vond ik dat de ruiter wat hard was in de hand voor zn jong paard, maar dat is dan weer mijn mening ) Ik ben naar huis gegaan nadat Ramzi gesprongen heeft. Ik vond het een leuke show, (al ben ik niet zo weg van die kleine shetjes.. )
edit; foto's van toptoys gevonden! wat een mooie vent
Laatst bijgewerkt door _M_arieke op 27-03-09 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt