Rian1984 schreef:Kijken jullie nog?? er is iemand bij Fancy nu.. (in pyama geloof ik)
Als Isis en Mees hier 's nachts bevallen wil je niet weten hoe wij erbij lopen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rian1984 schreef:Kijken jullie nog?? er is iemand bij Fancy nu.. (in pyama geloof ik)
FennekeR schreef:Rian1984 schreef:Kijken jullie nog?? er is iemand bij Fancy nu.. (in pyama geloof ik)
Als Isis en Mees hier 's nachts bevallen wil je niet weten hoe wij erbij lopen.![]()
![]()
Eydis schreef:Dat weten we wel![]()
Citaat:Wie was dat toen bij die bevalling in haar nachthemd en op blote voeten? Bev? :=
Dat was erg grappig
FennekeR schreef:Eydis schreef:Dat weten we wel![]()
Oeps Eydis..... heb jij het wél gezien?
Citaat:Wie was dat toen bij die bevalling in haar nachthemd en op blote voeten? Bev? :=
Dat was erg grappig![]()
Dat was Dar, ik belde haar wakker (bij hun 's nachts en hier overdag) en die verscheen op blote voeten en in een babydoll in de stallen.
Angeltjuhhhh schreef:Linkje van Niki?
vrouwke schreef:
Kimmes schreef:Oh ja, het was Dar
Haha, ja, die spin weet ik ook nog. Die vond [*olduser*] ook zo leuk geloof ik
MarijeR schreef:Het meeste 'blote' dat ik in beeld ben geweest, was zonder petje
Als er een merrie op het eind loopt, lig ik namelijk met kleren aan op bed
Letsdunit schreef:Ik heb wel eens in een badjas met niks eronder een veulen op de wereld geholpen. Ik was even douchen, bedacht me ineens dat ik de camera's niet aan had gezet dus heb mijn badjas aangetrokken en ben de stallen in gegaan. Toen ik binnenkwam lag de merrie al te persen en had ik dus geen tijd meer om iets aan te trekken, camera's zijn wel uitgebleven