_Marlijn schreef:OF je doet een regendansje.
Maar dan wel foto´s maken of een filmpje en dan hier plaatsen he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Marlijn schreef:OF je doet een regendansje.

Leuk! Ben benieuwd! 

trutje schreef:Neonlight je had water beloofthet donderde hier wel, maar er zijn maar een paar druppeltjes gevallen
![]()
Misschien moet ik toch maar gaan beregenen op jenny d'r manier
is genoeg voor minstens een week, maar daar houden de weergoden dus geen rekening mee
mooi mooi mooi !!!! Iedereen gefeliciteerd hoor!!!
, lekker arrogant, tot gister, ik dacht ze eraan ging, dadelijk VA laten komen en het gaat beter, dadelijk komt hij nog eens, en pipi.... waar is die 'ontstopperman' gebleven? stuur hem eens want ik begin te flippen, ik zie 's nachts een veulen als er geen is, zie haar persen als ze gewoon ligt te slapen, ze lekt al 2 weken melk, ze verliest vocht uit der foef, haar hele benen zijn vies van boven tot beneden ervan, iemand enige suggestie?
ze zit vandaag op 353 dagen
help o help !!! ProudJustify schreef:_Marlijn schreef:OF je doet een regendansje.
Maar dan wel foto´s maken of een filmpje en dan hier plaatsen he

), en we zijn een na laatste geworden!!!
Foto's zoeken gaat ons niet zo goed af. Pony's willen ook niet stoppen als we twijfelen, denken maar aan 1 ding, gas erop.
We waren ook heel erg vroeg terug.
En Neon was blij dat we vroeg terug waren, als een idioot hinneken toen we de oprit opreden, ze had het alweer gezien buiten.
een geslaagde dag dus neon
.
Ze loopt te zuchten en te steunen, het lijkt soms wel of ze een rollator nodig heeft
trutje schreef:Neon gefeliciteerd, geen laatste geworden![]()
Orientatieritten zijn wij niet zo goed in....wij vinden niets en trappen overal in.
Maar we waren niet 1 keer fout gereden, ook een hele prestatie.