Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wij weten nog (steeds) geen naam voor het veulen van Holly. Als ik iets leuks denk te weten bestaat hij al bij de AQHA en dan mag je hem dus niet gebruiken. Wel hebben we een lijstje met leuke "puzzelstukjes" voor de naam. Dus als de tijd daar is dan gaan we waarschijnlijk aan het puzzelen.
.
. Buik gaat echt groeien nu!
Merrienaam voor een spikkel heb ik al heel lang, die gaat in de lijn van Neon Light en haar moeder Blacklight verder. En de gespikkelde hengstennaam is eigenlijk het gaafste van allemaal.
Hoewel ik die ook voor een gespikkelde merrie kan gebruiken.....nog even zien. Conclusie.....het wordt een effen merrie, daar heb ik geen naam voor.
Pauk schreef:iemand enig idee welke kleur navy is?
Ik moet dus ook nog een veulenhalstertje die meekan als de "beeb" afgespeend en wel naar een nieuwe eigenaar vertrekt
En ehmmm, sommige mensen fokken ook zo vroeg met een vooruitblik indien het een hengst zou zijn. Als die naar de keuring gaat zijn die al een heel stuk voor op de andere leeftijdscategorie ook al is die maar een paar maanden ouder.
(ik weet het ;in de lente is het ook niet altijd mooi weer
)
ik duim!

amaze schreef:Okee;maar je kunt het(in een kaal modderig weitje) nooit vergelijken met een veulentje dat in het weelderige lentegras lekker in het zonnetje doezelt![]()
)

lucas03 schreef:amaze schreef:Okee;maar je kunt het(in een kaal modderig weitje) nooit vergelijken met een veulentje dat in het weelderige lentegras lekker in het zonnetje doezelt![]()
)
Mijn idee: als je alleen een kaal modderig weitje hebt dan moet je je afvragen of je wel een veulen moet fokken
edit: typo