Hollybolly schreef:ik volg jou weblog altijd
ik loop al mijn links elke dag even af. en toen zag ik het.
Leuk
!Ik las laatst ook dat je gestopt ben mij rijden op Hollyday.
Had ze er veel last van? Of doe je het gewoon uit voorzorg?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hollybolly schreef:ik volg jou weblog altijd
ik loop al mijn links elke dag even af. en toen zag ik het.
!
haha... dan heeft ze mij er niet op, 50 kilo minder scheelt natuurlijk een hoop :p
.
en ik woon daar niet en dus heb ik weinig tijd om daar heen te gaan. maart doe ik het wel, dan MOET het gewoon.
!
maar zodra het maart is brengt mn vader me iedere avond, gaan we een half uur hol verzorgen en dan gaan we weer, gezellig
. Die drachtige merriesHollybolly schreef:jol moet nu nog 68 dagen, ze is op dag 269 gestopt ze is 2 weken later als die van jou dus kan wel ja dat jij eerder gestopt ben, ik ga haar vanaf maart elke dag laten wandelen en uitmesten, gewoon omdat het dan natuurlijk erg dichtbij komt, nu komt ze 2 keer per week buiten, zaterdag nu wandelen en in de wei, zowiezo een half uur wandelen. dus niet zoveel beweging, maar meer kan ik er niet van maken, niemand die haar uit de stal kan halen, ze is echt een éénpersoonloveren ik woon daar niet en dus heb ik weinig tijd om daar heen te gaan. maart doe ik het wel, dan MOET het gewoon.
) :

mooie hengst ook zeg.
) Barb schreef:oooh rowan die van jou krijgt ook een lekker buikje!! Wanneer is de uitgerekende datum??
Verder alles goed met je?
[edit] ik zie dat ik een bril nodig heb
Boldly schreef:Jeetje Rowan, die heeft echt een aardig buikje ook! Waar stamt zij van af?
Barb, Ze is op 25 april uitgerekend (staat boven de foto)
Hollybolly schreef:ja, ik kan er echt niet meer van maken, wilde ook graag dat ze zich wat meer door andere mensen toeliet. ze kunnen haar wel naar een wei brengen, maar dan wil ze niet meer gevangenworden. vind dat heel jammer, heb niet de mogelijk heid om iedere keer naar haar toe te gaan. in de zomer staat ze trouwens wel dag en nacht buiten hoor.

MarijeR schreef:Hollybolly schreef:ja, ik kan er echt niet meer van maken, wilde ook graag dat ze zich wat meer door andere mensen toeliet. ze kunnen haar wel naar een wei brengen, maar dan wil ze niet meer gevangenworden. vind dat heel jammer, heb niet de mogelijk heid om iedere keer naar haar toe te gaan. in de zomer staat ze trouwens wel dag en nacht buiten hoor.
Sorry, maar dit kan ik echt niet begrijpen...
Je zegt dat ze maar 7km van je huis staat en je hebt een scooter.
Dit topic kan wel heel gezellig enzo zijn, maar hier kan ik eerlijk gezegd niet tegen.
Voor een paard is het zooo slecht om alleen maar op stal te staan...
Zéker voor een drachtig merrie. Die moet juist zoveel mogelijk (rustige) beweging hebben.
Echt, dit vind ik niet kunnen...
Al zou ik lopend moeten gaan iedere dag, beweging zou ze krijgen...

het dbtopic is een gezellig topic en moet eigenlijk ontopic blijven