KS gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Snel een keer showen hier!
Mopjemop, wat een prachtige foto's!
Ik ben gelukkig goed up to date gehouden terwijl ik op pad was. Maar hier wordt enkel nog gedroomd van veulentjes..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CubaLibre schreef:(om nog maar te zwijgen van het feit dat ik n ontzettend gave hengst tegen ben gekomen die ik echt wel voor Jill wil gaan gebruiken *nee, Lonneke... MAG niet!*)
Manlief maakt me af als ik t dit jaar doe...
Mopjemop schreef:Voor mij is dit wel de eerste en tevens de laatste keer. Ik zou zo een klein hummeltje niet weg kunnen doen
Al_Zawraa schreef:Malik gaat vannacht voor het eerst buiten slapen, ben heel benieuwd wat hij ervan vind.
Hij vond het net allemaal wel prima toen hij buiten hooi kreeg ipv in de stal.
angelpam schreef:
Mopjemop schreef:En het was eigenlijk uberhaupt niet de bedoeling dat ik er 2 zou krijgenmaar Younah was drachtig en te ver dragend om het vruchtje weg te laten spuiten. Dus ja......
Knolselder schreef:Arianne: ik ben er heel de dag, heb een baby vast, al dan niet in blauwe draagdoek, en een rode neus van een vervelende verkoudheid. Ohja. En ik klink alsof ik 3 pakjes per dag rook. Niet schrikken
Caesar schreef:Nou ik kan jullie veulenboom vast openen. Hier is een merrie veulen geboren met een bevalling uit het boekje. Het is wel 3.5 week te vroeg maar ze is er goed bij en mams ook. Helemaal happy. Haar naam: Cookie Dough!
AniekR schreef:Ik ben gelukkig goed up to date gehouden terwijl ik op pad was. Maar hier wordt enkel nog gedroomd van veulentjes..
LoesvL schreef:Hier nog niks, maar lang kan het niet meer gaan duren