Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,Opium heeft 3 x eeder een veulen gehad en alle x flink overtijd (18,17 en 19 dagen)dus dat zal wel weer heel veel nachten weinig en slecht slapen worden

(toevallig al voordat ik uberhaupt van jou gehoord had
)
amaze schreef:Ik vraag me eigenlijk wel af ;wie van jullie heeft er ervaring mee ? Gaat een merrie "eens ver overtijd ,altijd ver overtijd ?"
amaze schreef:Opium heeft 3 x eeder een veulen gehad en alle x flink overtijd (18,17 en 19 dagen)
,dus tot nu toe heeft ze altijd rond de 353 dagen gedragen
Wij hadden zo'n merrie die altijd 360 dagen droeg. Dan gingen we echt niet uit van 11 maanden, da's niet goed voor de gemoedsrust.

en je hebt woord gehouden, nu schijnt ie hier weer
amaze schreef:@borderdan ...........pffffffffff,dat gevoel ken ik,Opium heeft 3 x eeder een veulen gehad en alle x flink overtijd (18,17 en 19 dagen)dus dat zal wel weer heel veel nachten weinig en slecht slapen worden
![]()
Ik vraag me eigenlijk wel af ;wie van jullie heeft er ervaring mee ? Gaat een merrie "eens ver overtijd ,altijd ver overtijd ?"
@sjoert ;op je Daimler merrie ?
@cuba libre :Jouw naam staat ook op mijn "namenlijstje"(toevallig al voordat ik uberhaupt van jou gehoord had
)
een "cubalibre"........ ;da's toch een cola-vieux ?

pretty schreef:Quirina: Zo,die zal mijn Vicky wel inhalen blijkbaar! We wachten op de veulenfotos hoor! Succes!

Zo naar stal en kijken of er al enige verandering is
.
Neonlight schreef:En voor het eerst heb ik dit jaar al een naam. Hoewel de naam alleen voor spikkelveulens geldt, dus bij een effen ben ik nog naamloos.
Nee toch???

ben benieuwd naar pics
Is ie ineens een paar daagjes later geboren. Hoewel ik wel moet zeggen dat de laatste veulens netjes op tijd een naam hadden, en vorig jaar heeft Cantate zelfs maar een dag naamloos rondgelopen. ***voelt zich helemaal trots