Kwijlerdekwijl!!!Ik was helemaal overtuigt van een tinker,maar dit is ook zooooo mooi!!!
(en iets totaal anders..
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kwijlerdekwijl!!!
) 

hengsten komen er hier allemaal voorbij!

twinkel schreef:Ben ik dan de enige die een dekhengst uitzoekt op beweging en aanvullingen voor de bouw van Hon?
En wij ook, wij hebben haar voorgesteld (dit meisje ken ik al vanaf dat ze baby was, heb ik zelf voor het eerst op een pony gezet en ben altijd al met haar mee op wedstrijd gegaan). Jammergenoeg kan ik haar dit jaar niet opnieuw laten dekken, omdat het veulen te laat komt, anders had ik haar waarschijnlijk dit jaar weer door hem laten dekken!
ik vind dat je een ongelovelijke gave hengst heb ! 
*
Cayusejuhh schreef:wie laat zn merrie dit jaar opnieuw dekken als het veulen er is??
Ik igg niet./. wil me nu gaan concentreren op wedstijrden ( waar ik haar gekocht voor heb )![]()

)
We hebben er stiekem al een hengst voor uitgezocht, zouden terugfokken met haar opa, en die is al ver op leeftijd, dus moeten we opschieten.
Ik denk dat we volgend jaar toch weer een veulen hebben.
!
Dan de bevalling van Honey daarna besluiten we pas definitief iets....
Mac schreef:Meavey schreef:Sabinootje Mac? Of draagt ie nog meer? LWO?
Sabino en frame, dus ja, OLWS positief. Lee niet. Heb ik uiteraard laten testen.
Hij geeft aan hengsten vaak zijn eigen, very loud, patroon door en aan zijn dochters vaak minimaal wit (grote bles, belly spot). Ik ben ZO benieuwd!

Hollybolly schreef:GEFELICITEERD
indiansummer met je vijftiende verjaardag![]()
!
.