Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quirinake schreef:ojee ojeeeeee...Zou het bij Quirina nog lang duren? Ik weet het niet hoor... Ik weet niet of het tekenen zijn dat het nog lang gaat duren of niet
Haar schede of hoe noemt dat bij een paardstaat open en ik kan het met mijn vingers wat opentrekken..En er komt vocht uit haar uier..nog niet echt melk maar als het vocht melk word
dan is het bijna zover... Zou het nogggggggg laaaaaaaang duren of nieeeeeeet
Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig nu
Morgen komt er een man die een stoeterij heeft eens voelen of het nog lang gaat duren of niet...
Spannneund...Wat denken jullie??
Ze heeft me ook gisteren tussen de muur geplet en ze deed haar staart omhoog
is dat ook een teken mss
? En ze ligt wel redelijk veel zegt de manegehouder...Wat denke juullieee
Fnanne schreef:@IngLio: wat heb je een ontzettend leuke merrie!
bubbels schreef:Mayday mayday! Pride is 18 dagen overtijd en geeft sinds vanochtend beetjes kleverige vloeistof uit haar uier. Het leek me een tikkie gelig. Het uier is flink gegroeid en er hangen 2 "bellen" onder haar buik. Zacht, alsof er wat water in zit. Vulva is licht ontspannen, kruis week. Wat denken jullie? Hoe lang nog?
MarijeR schreef:@ PhiaBink: Voor een lijst met Pavo SOS-kit dealers: http://www.pavo.net/nl/images/update/sosdealers.gif
jeddah schreef:hmm, het feit dat ze kleven wil toch wel heel wat zeggen! De boel is dus mooi plakkerig!! Klinkt als biest!! Klink als komt eraan!!
PhiaBink schreef:Er wordt dus weer gemaycied![]()
Wed om een kist WORTELS!!!! Wie weet helpt dat.
Loolapelooza schreef:PhiaBink schreef:Er wordt dus weer gemaycied![]()
Wed om een kist WORTELS!!!! Wie weet helpt dat.Goed idee! Vanta je krijgt een hele kist wortels als je deze nacht ophoudt met Macien en dat veulen er uit poept!
![]()
![]()
cheyenne01 schreef:Er wordt dus weer gemaycied![]()
Wed om een kist WORTELS!!!! Wie weet helpt dat.Goed idee! Vanta je krijgt een hele kist wortels als je deze nacht ophoudt met Macien en dat veulen er uit poept!
![]()
![]()
ik doe mee.....cheyenne krijgt onbeperkt wortels als ze vannacht een veulen krijgt!!