Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janinevv schreef:AM_Horses schreef:Ik denk dat hotspot met telefoon te weinig meters bereik heeft. Ze staan niet naast elkaar. Ik ben nu aan het kijken voor een 4g router, maar daar kan ik ook nog weinig vinden over hoever het bereik gaat.
4G router vond ik zelf nog wel prijzig. En met Sim only mag dus niet…
ben je al over de naam uit?

Knolselder schreef:Mooie naam Seven!
CP ik vroeg me af of jij al weet welke merrie verworpen heeft? Of heb ik erover gelezen.
hij had haar dus in eerste instantie wel maar toen hij de baard aanraakte was t omhoog en weg. En nu weet ze dat ik dr moet hebben voor iets en is ze zelfs met brokjes niet meer te paaien
en dat is meestal smid, dierenarts, enten etc haha.
.
ik kan niet wachten maar helaas duurt het nog wel even haha.
Leuke naam ook. Je gaat haar houden overigens? ( of heb ik er overheen gelezen)

Ze ziet er goed uit. Een zwangere dame die moet wachten op eten, dan zijn ze wel eens ongeduldig hihi. Yula is ook heel alert op eten tegenwoordig. Zelfs op snoepjes terwijl ze dat normaal niet geweldig vind.
Maar toch is het fijn voor jullie om zekerheid te hebben.
De kleine was weer mega druk as usual. Als die buiten de baarmoeder ook zo druk is dan wordt het nog wat 

. Hopelijk een vlot veulen seizoen voor jou. 
Heb er eentje die graag in echte natte modder rolt
Ik houd het stripje in mijn hand en probeer dan te melken zodat er een druppel op het papier valt. En dan lees ik meteen af ook. Na een tijdje kleurt het nl automatisch donker en is het aflezen niet meer betrouwbaar. De PH moet dalen. Vanaf een ph van 6 of lager ga ik waken. Meestal met een PH van 5.5 hebben we binnen 24-48 uur een veulen (uitzonderlijk langer). Soms daalt de ph ook gigantisch snel overigens. Vorig jaar eentje gehad die binnen 24u van 6.5- 7 naar bevallen ging
maar meestal dalen ze trapsgewijs een beetje tot ze echt rond 5.5 zitten.
Soms is het idd sneu als ze zo tekeer gaan in de buik. Heb al merries gekend die er dan ook echt bij kreunen dus het zal niet altijd zo tof voelen. Maar denk dat zwangere vrouwen of vrouwen met een kind zich ook wel kunnen inbeelden hoe dat voelt

gelukkigndiet ze dat niet met d'r dik 1.75 

heb nu zoveel bedacht

.