Gefeliciteerd, wat een knapperd

Ik ben trouwens wel echt super blij met dit topic hoor, ik heb hier echt zo gigantisch veel geleerd en door de ervaringen van andere te lezen krijg ik ook een stukje rust mee met de dracht van Misha.
Ook al zijn niet alle ervaringen even leuk leer je er toch op een bepaalde manier wat van en ben jetoch voorzichtiger en bereid je jezelf op het ergste voor, dan kan het enkel meevallen.
Dit word het 1e veulentje dat ik fok en al heb ik behoorlijk wat ervaring met andere dieren is het bij een paard toch een heel stuk anders.
Als ik dit topic niet had gehad was ik me waarschijnlijk al druk beginnen te maken toen Misha uier had gekregen, maar nu ze op 336 dagen zit ben ik nog steeds vrij nuchter en verwacht ik dat het nog wel even gaat duren. Uiteraard check ik zo'n 3x daags op verandering, maar zolang ik nog geen verandering zie maak ik me zeker niet druk.
Ook leef je gigantisch met elkaar mee, ik ben zelf helemaal niet van het reageren en zal sneller foto's plaatsen dan een reactie typen(ik ben zelf helemaal niet van het reageren, ik ben hier vrij slecht in en vergeet altijd te antwoorden) maar toch probeer ik wel te reageren op de "bijzondere" gebeurtenissen.
Het klinkt misschien raar, maar toch wil ik iedereen soort van bedanken voor het delen van alles en het meeleven van.
Ik hoop hier nog veel te leren van jullie en de bevalling van Misha mede hierdoor soepel zal verlopen.