Stok doen ze echt niet bij ons want daar heb je geen gevoel mee en aangezien het al zo klein van binnen is... Vaak kun je verderop in de dracht ook buitenaf scannen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inowa schreef:wie hier is al bezig voor dikke buiken topic 2015?
hengstenkeuzes enzo dus.
mijn schimmel Welsh mountain gaat naar een vos hengst die uit engeland komt.
als ik een foto van die twee naast elkaar leg vind ik het gewoon een perfecte match,het hele plaatje klopt gewoon!
haar mindere punten worden door hem(hoop ik) goed verbeterd en er is een grote kans op een vos veulen.
hopelijk ook met 4 witte benen.
garcia moet haar veulen eerst krijgen voor ik een definitieve keus maak,heb 2 hengsten op het oog maar met de Welsh sectie C word je gewoon heel erg beperkt in het fokken.
er staan niet zo heel veel Welsh sectie C hengsten hier in nederland.
had een hele gave palomino gevonden in duitsland,slechts een uurtje rijden hier vandaan maar na enkele gesprekken met de eigenaar moet ik me erbij neerleggen,hij dekt gewoon echt geen gast merrie,s.
erg jammer.
YildizArabs schreef:He wat jammer.. Zijn er verder nog opties in Europa?
Ja spannend he weer nieuwe hengsten kiezen! Ben er inmiddels ook weer uit!
Yentl x Fadi al Shaqab
Nadra x Yanour Hayati (in co-ownership)
Leonoor schreef:Zodra veulen bij mij geboren is, zal ik braaf direct foto maken en plaatsen
Heb de dikke doos weer gezien vandaag, ze staat er lekker rond op. Bekappen was onmogelijk, Baggio is wel keurig gedaan. Echte extreme paniek. Gaan we oplossen als ze op stal staat, veel tijd instoppen.
Hier ook al aan het kijken voor dekking dit jaar, wil eigenlijk graag óf een fewspot appaloosa of een perlino erop. Maar wel grotere maat, dus minimaal 1.50
Onmogelijke zoektocht nog tot op hedenWant wil eigenlijk ook liever niet reizen met moeders en veulen. Maar als niet anders kan...
De dikke doos vandaag:
https://www.facebook.com/photo.php?v=61 ... =2&theater
set_elkol schreef:Ja ik wil net zeggen, ik zie al een bol flankje hoor! Beetje zoals maiden Set van mij.
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met je eigen jonge hengsten! Heb je nog recente foto's van Majdiy en Fardani?
de andere nieuwe combinaties hier in het topic klinken ook erg leuk allemaal