@sammie : mooie merrie en aardig buikje al (niet in vergelijking met loolapeloosa uiteraard

heb vandaag weer wat foto's gemaakt,,zet ze er straks op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loolapelooza schreef:Bwahahahaha, vinden jullie ze echt zó dik? Mij viel het geeneens meer zo erg op![]()
Ze past nog wel door de deur maar ze moet goed mikken en recht naar binnen komen. Bij een beetje afwijking naar links of rechts knalt haar buik tegen de zijkant aan. Soms sta ik nog wel eens in de weg als ze wat over-enthousiast naar binnen stormt en je vliegt ver hoor, als ze tegen je aan ramt. Dat doet ze niet expres maar tis ook moeilijk inschatten als je zo breed bent.
Nog 1 van vandaag... langst opzij "valt het wel mee" hé
Ze is nu (ff foalcam.netten) 331 dagen drachtig en volgens haar vorige fokkers bevalt ze altijd netjes op tijd óf gaat ze te vroeg (ze zou niet makkelijk over dragen) maar mss is het niet zo slim van me om dat nu hier te posten want je zal zien dat ze straks een maand over gaat... (volgens mij niet mogelijk want die buik is al maximum uitgerokken als ik jullie reacties hoor)
Ik hoop maar dat er geen tweeling op zit, ze is wel gescand maar je kan zoiets natuurlijk wel over het hoofd zien...
keresa schreef:
dit is de papa van de veulens
hij heet Vierhoek's Mc Manneman en is een goed gekeurde stamboekhengst hier rijd mij dochter er op
hij is erg lief voorzoveel zijn veulens als voor kleine kinderen