Mijn maiden ook bevallen zonder melk of hars. Maar wel een voller uier dan de getoonde foto's. Nog blijf ik bij mn eerdere post.
Sarina1988
Geplaatst: 14-07-22 21:24
Er is nog steeds niks
Wat denken jullie als je zo naar der achterkant kijk. Hihi
Chibi2
Geplaatst: 14-07-22 21:34
Sarina1988 schreef:
[ [url=m/yyHz8R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er is nog steeds niks
Wat denken jullie als je zo naar der achterkant kijk. Hihi
Banden lijken al wel wat slap, maar kan je niets van zeggen hoe lang het nog duurt
Kabayo
Geplaatst: 15-07-22 00:49
Sarina spannend. Geen pijl op die merries te trekken helaas Ben heel benieuwd wat ze er van bakt!
Hier eerste keer geen tekens. Geen melk, hars, vol uier.. Tweede keer mooi vol uier, harsen, drup melk eraan. 3u later een veulen. Dit jaar 2 weken een melktest van 5, daarbij hars, witte plakkerige melk. Maar toch nog 2 weken moeten duren Gaat elke keer anders
Splenius jij ook veilig! Leuk. Zullen nu wel bijna de laatste veulens zijn van dit topic
Faniek moet eerlijk zeggen door de drukte dat het lijstje mij even ontschoten is. Je bent inderdaad de enige nog op de lijst. Maar weet zo even niet meer hoeveel dagen. Ook nog geen nieuwe PBs ontvangen Ben heel benieuwd wat het wordt! Nog geen veranderingen?
Balko super leuk hè zo terug zien op de site!
Amhorses Winston is super leuk
Leuk een aantal al gechipt. Minthe en Maylandro ook van de week geschipt. Mijn moeder is chipper dus dat scheeld veel. Ook geen stress oid.
Maylandro groeit goed. Verhaard al flink En de eerste foto van de strandshoot binnen Verliefd hoor!
Maylandro is inderdaad een flinke jongen, hij groeit goed
En die foto op het strand
AM_Horses
Geplaatst: 15-07-22 08:52
Sarina is zo weinig over te zeggen.
Kabayo. Prachtig
Onze Winston is gisteren met spoed geopereerd aan koliek. Wat een nachtmerrie was het gisteren. En het lange wachten op het telefoontje. Gelukkig is alles goed gegaan. Nu duimen op een goed herstel
Jeetje AM! Wat heftig! Weet je waarom hij koliek had of gewoon domme pech?
AM_Horses
Geplaatst: 15-07-22 11:38
Sanet schreef:
Jeetje AM! Wat heftig! Weet je waarom hij koliek had of gewoon domme pech?
Dunne darm lag vrij still. Waarschijnlijk door ophoping in de dikke darm. Het gaat helaas helemaal niet goed. Zijn maag was weer helemaal vol en had zo'n pijn Ik ben net geweest, zijn maag is weer geleegd. Vanmiddag gaan ze weer legen en ga ik nog maar een keer langs. Het breekt echt mijn hart om hem zoveel pijn zien te hebben.
Caresse07
Geplaatst: 15-07-22 11:44
Oh nee AM, dat is inderdaad een nachtmerrie Ik duim voor jullie dat hij er snel bovenop komt.