Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Hier zie ik net dat ik 3 x gebeld ben vannacht door alarm. Maar mob dus niet overgegaan oid, lekker dan. Vanavond maar even testen. Afijn, ze staat nog rustig maar heeft dus wel voor het eerst platgelegen.
DDDARA, gefeliciteerd! Wel apart drie x geen stipjes! Dan misschien sarovski volgende keer? Ik heb zelf weinig ervaring met veulens maar kreeg vorig jaar de tip om te zorgen voor veel aandacht en hele goede band met de merrie. Dan komt veulen vanzelf.
Wat een verschil wat dierenartsen zeggen over hoe snel antistoffen testen. Hier werd weer gezegd dat het na 12 uur al kan. Die van mij is 13 uur na de geboorte getest. Antistoffen waren superhoog. Streep op de test was superdonker ten opzichte van de controlestreep, dus top!
Kaplaars
Geplaatst: 24-04-21 07:43
Gefeliciteerd Dddara en Vulina! RiV-q: vervelend dat je telefoon niet over ging. Is er nog een tweede nummer wat in dat geval gebeld wordt? Als ik niet reageer, dan belt het alarm mijn vriend. Jacky: hopelijk hoef je niet lang meer te wachten Tamaramt: fijn dat je zo veel aan dit topic hebt gehad. Dat had ik zeker ook in 2019 en nu ook weer. Ik kan niet super ver terug kijken via mijn telefoon, dus hopelijk ben ik niemand vergeten. Hier een onrustige avond, maar een redelijk rustige nacht. (Wel 2x alarm en twee keer mijn wekker gezet) Bedankt voor de lieve berichten mbt mijn overleden veulen. ❤️ (Klein foutje opgeschreven: het was een zwart appaloosa merrieveulentje)
Al_Zawraa
Geplaatst: 24-04-21 07:48
Gefeliciteerd Dddara en Vulina!
tamaramt
Geplaatst: 24-04-21 07:51
@dddara : gefeliciteerd @vulina: gefeliciteerd
Is alles goed met veulens en merries?
@kaplaars: sorry ik had je bericht ff helemaal gemist wat erg, heel veel sterkte
@immiii_clare: daar hoop ik ook echt op. Ik vind het zo spannend. Ik kon er vannacht weer niet van slapen en elk half uur op de camera gekeken. Red was of aan het slapen of drinken of de stal aan het ontdekken en af en toe rondjes om April aan het lopen / stuiteren Hij is de stal aan het onderzoeken en was gisteren zelfs al na paar uur aan het hooi aan rommelen Zat zelfs sprietje vast geplakt/opgedroogd aan tastharen op zijn kinnetje icm opgedroogde melk. Dus was sneu en dus heel voorzichtig eraf moeten halen.
Laatst bijgewerkt door tamaramt op 24-04-21 07:55, in het totaal 1 keer bewerkt