Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lami schreef:Als trouwe meelezer kom ik hier even binnenvallen. Mijn merrie is bij de laatste scan voor 1 okt toch gust gebleken. Ze is zo gek op veulentjes, ook van andere merries, dat ik haar graag als pleegmerrie zou willen wegdoen. Ze is wel al 21 en met pensioen. Bokt weet altijd nogal veel. Weet er iemand nog een stal/kliniek die een groepje pleegmerries houden waar ik zou kunnen vragen? Dennenoord heeft er genoeg, die heb ik al gehad.
Vulina schreef:Lami schreef:Als trouwe meelezer kom ik hier even binnenvallen. Mijn merrie is bij de laatste scan voor 1 okt toch gust gebleken. Ze is zo gek op veulentjes, ook van andere merries, dat ik haar graag als pleegmerrie zou willen wegdoen. Ze is wel al 21 en met pensioen. Bokt weet altijd nogal veel. Weet er iemand nog een stal/kliniek die een groepje pleegmerries houden waar ik zou kunnen vragen? Dennenoord heeft er genoeg, die heb ik al gehad.
Stal Emmens
Janinevv schreef:Riv_q bedankt haha ! Knappe skye moet wel aan z’n naam wennen maar voor ons blijft het altijd gewoon Gijs![]()
Hee jou rechtse dame is precies even ver als Goldy! Reken je van de eerste dek of laatste wij van laatste.
Ik heb er een toekomstig fok merrie veulen bij gekocht sectie A weer.
Caesar schreef:Janinevv schreef:Riv_q bedankt haha ! Knappe skye moet wel aan z’n naam wennen maar voor ons blijft het altijd gewoon Gijs![]()
Hee jou rechtse dame is precies even ver als Goldy! Reken je van de eerste dek of laatste wij van laatste.
Wat leuk Janine! Wat voor ?
Janinevv schreef:Riv_q bedankt haha ! Knappe skye moet wel aan z’n naam wennen maar voor ons blijft het altijd gewoon Gijs![]()