Aniek, grappig dat het bij jou nu andersom is 
En lief dat ik van jou ook een hengstveulen mag krijgen 
Leuke kudde zo!
Knolselder schreef:Oooooh die valk is leuk!
Ik denk dat ik Fleem voor de zekerheid ook nog eens laat scannen. Die is nu 23 dagen na inseminatie en ik heb ze bij Alec gegooid, maar ze is nog niet hengstig.
Dankje 
Ik snap dat je dan het gevoel krijgt dat ze misschien toch drachtig is. Bij dais was het de eerste keer niet gelukt, dus liet ik haar nog een ronde bij de hengst staan. Normaal is ze na 23 a 24 dagen echt wel hengstig, maar nu niet. Toen kreeg ik ook hoop. Maar op de 26 werd ze toch hengstig..
Wat een schattige mini, Inowa!
Groooooooooooooooooooooote pooooowny, Joyce!
Bo is goed opgedroogd, Kiki!
Fotsy, ik ben echt fan van jouw kudde!
linda2008 schreef:Wow cynthia mooi overzicht! Die valk is gaaf!! Mama drukt een duidelijke stempel op haar kids vind ik.
Danku danku! 
Ja, dat doet ze zeker! TiSento leek heel veel op Dais, mede door zijn kleur en bles, maar ook door zijn blik:
TiSento (voor de kijkers links) en Daisy:

Overigens leek Ti ook heel veel op zijn vader. Bij Fi zie ik niets van Sublime terug, maar dan ook echt niets! Ja, het feit dat ze valk is, maar dat is het ook..
Maar in Fi zie je ook duidelijk Dais terug, aan haar bouw en blik vooral.
Fijn dat je merrie bijna thuis komt wonen 
Welkom, Laulauu 
Vandaag waren mijn verzorgster en ik lekker aan het chillen in de wei toen er een fotograaf langsliep en vroeg of hij 'die mooie paarden' op de foto mocht zetten.
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen 
Meneer was alleen een beetje huiverig voor paarden en Fi is nogal nieuwsgierig. Dat was best grappig