ik ga me voorlopig even afzijdig houden,het gaat hier niet zo goed en ik heb nu gewoon echt rust nodig.
voor mensen die interesse hebben,in heb in elk geval mijn 2 jarige pony al te koop staan. het is een welsh mountain pony,een dochter van pepper. ze heeft tot nu toe heel goed gepresteerd op de keuringen en shows,altijd 1e of 2de geplaatst en als veulen en jaarling 1e premie behaald.
Sterkte Inowa, moedig besluit, maar toch hoop ik dat het niet nodig is... Dat je dus snel een baan vind en haar kunt houden.
Muzefee
Geplaatst: 27-01-12 23:51
Heaven en haar beste vriendinnetje mochten vandaag even op het erf en een stuk weide van beton buiten. Het land is echt nog té nat, dus ze hebben zich prima vermaakt rondom de stal!
Jut & Jul.
Let niet op de omgeving, na alle pony's zo op het erf de hele dag was het wel even een troepje, haha!
Hoewel het in het filmpje wel te zien is hoe dik ze is, zeker vergeleken met Noah die naar mijn weten rond dezelfde tijd uitgerekend is, nog even een foto!
En haar uier viel ook weer op, sinds vandaag weer wat zucht en harsjes! Ontwikkeling!
Heel veel sterkte Inowa. Noodgedwongen je paardjes verkopen is het ergste wat er is. Inderdaad komt er hopelijk nog een oplossing voordat je haar kwijt bent.
En jij natuurlijk ook nog Kitbi met het wachten op de uitslag.
onze nachtmerrie is vandaag werkelykheid geworden..onze trots,onze grootste vriendin,ons eerste eigen fokproduct..Rahnanah is dood..rest in peace meisje..je was alles voor ons..