Dat was een overduidelijke lange blik naar haar buik van Kyara!
Mariska_28
Geplaatst: 11-05-09 23:01
Update Ciara: Ik weet het niet.. Buik is totaal van vorm veranderd, veulen is duidelijk gedraaid.. Het plasje wat ze deed was een heel klein beetje, hele dikke gele vloeistof met een vleugje rood. Ze was niet warm, dus als het komt is het niet binnen een uur ofzo. Ik ga dus lekker plat, en hoor het wel als ze begint (BA of telefoonmelding van een kijker).
Ik wel. Geen veulen in ieder geval... Terwijl het er echt op leek gisteravond. Maar in plaats daarvan was ze de stal uitgebroken, mevrouw wou niet binnen staan
Ciara staat nog mooi rustig (gelukkig), zal zo eens even kijken bij haar.
loveakira
Geplaatst: 12-05-09 08:51
ze staat steeds buiten beeld cam zakte gister avond waren in stal bezig met een balk wat iets mee na ze een low alert had
Hij is zo traag met de verbindin maken dat ik het maar opgegeven had. Ciara staat toch wel met der benen te trekken en te gapen zag ik net. misschien vandaag? Gaat ze naar buiten?
Gem
Geplaatst: 12-05-09 09:56
ik dacht ff te barncammen onder het strijken.... staat er niks uit, niet eens een low! Saai hoor, hoe kom ik die uren nou door (behalve strijkend)
Update hier: Uier nog steeds gevuld, puntjes was, kling gevuld, maar ze is niet warm ofzo. Heb haar dus toch maar naar buiten geschopt, maar de BA omgelaten. Eens kijken hoe dat gaat.
Hier ook i.p.v. een nieuw veulen dan maar wat met een ouder veulen.. Weten jullie nog mijn eerste merrie Fagan, die jullie 2 weken geleden allemaal gemist hebben? Hier een paar foto`s van haar veulen Isis nu 2 weken oud: [KS-ITP] Het verkoopveulen Isis 2 wk. oud.. nog geen besluit genomen
loveakira
Geplaatst: 12-05-09 12:19
Het is wel een heel mooi veulen mariska hele aparte aftekening Ik begrijp wel waarom je in dubio zit. Het is echt een plaatje om te zien
lovekira, ik heb het niet gezien maar wel dat ze een paar dagen ook erg veel gegaapt heeft. Wat mij doet vermoeden dat Mariska gelijk heeft en dat het veulen gedraaid is. Veel gapen maakt me altijd wat onrustig.
Mariska_28
Geplaatst: 12-05-09 16:18
Hoop dat ze nog even wil wachtten, zit tot 8 uur op het werk..
Gerard gaat even bij haar kijken, en haar eventueel nog even naar buiten gooien (met BA)