Ik heb vanmorgen ook weer eens wat foto's gemaakt. Let niet op de beroerde kwaliteit van de foto's, m'n kleine camera die ik zo in m'n jas kan steken beschouw ik nu dus echt als overleden en m'n grote camera neem ik niet steeds mee voor buiken foto's dus vanmorgen ook maar even een nieuwe compact digi besteld. Anders kan ik straks niet eens uierfoto's maken. Canon camera en lens passen niet eens onder de buik van een mini
Dynamic op dag 205 met een buikje, eindelijk is het te zien
Isis al op dag 230 en haar buik wordt steeds groter.
Ook vanaf de achterkant is de buik nu te zien:
Macy zit op dag 193 en zit nog strak in het pak:
Hier is wel wat buik te zien:
Maar vanaf de achterkant steekt er nog niets uit:
Het lijkt wel of ze ieder jaar juist minder buik krijgt Mensen die Macy van eerdere dikke buiken topics kennen weten wel hoe Macy er een paar jaar geleden uit zag. Op 10 dagen dracht leek ze dan 10 maanden dracht...
Macy is nog niet zo zwaar idd. Isis wel echt buikje en Dynamic begint ook te komen. Bij Maybel zie je buikje van achter precies net een minstukje uitsteken.
Terra is wel heel zwaar... Toen we ze in 2007 kochten, was er na 8 maanden nog niets aan te zien, is ze nog speciaal opgevoeld om zeker te zijn of er nog veulen inzat toen ze naar ons kwam, maar nu kan ze het niet meer verbergen....
heidie en haflingertje: wow joh jullie merrie's zitten alweer op 200 dagen! Gaat echt hard! Mon ziet er weer super uit zeg, mooie buik ook! Ook aan Bianca is al goed te zien dat ze drachtig is!
Sjanty (mijn andere merrie) is donderdag geschoren. Ze kwam veel dikker onder haar vacht uit dan ik verwacht had, je zou bijna denken dat ze tòch drachtig is Nouja wie weet, niets is onmogelijk, ze zou de eerste vast niet zijn waarbij gezegt werd dat ze niet drachtig was (op 18 dagen) maar dat toch is!
En het zou maar goed zo kunnen. Een merrie die Devdan gedekt had zou ook niet drachtig zijn. Ook gewoon hengstig geworden. Op de scan was er geen vruchtje ontdekt. Vlak voor een hengstigheid in augustus had deze merrie een ongeluk gehad (beenwond met veel hechtingen geloof ik) en zijn ze gestopt met dekken. Laatst vertrouwden ze het niet, en hebben ze de merrie nogmaals laten scannen, en toch drachtig. Deze merrie is meerdere keren teruggekomen, en ik heb het via via gehoord (dekkingen worden helemaal geregeld door de hengstenhouderij) dus ik weet niet van welke dekking ze dan uiteindelijk drachtig is geworden. Maar die kleine babe had zich dus wel mooi verstopt.