Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MamaSnoopy schreef:MarijeR schreef:Nee ik ben niet meer Marije, ben nu de Bitch
erg zegwe moeten maar een betere bijnaam voor je gaan verzinnen want deze verdien je echt niet!!!
tobilover schreef:Ja ik heb ook geen idee, wie er vanavond moeten bevallen (tenminste bij welke merries het verwacht word enzo)
Jeayna schreef:p.s. jammer dat ik dit topic dit jaar pas heb ontdekt
mango13 schreef:tobilover schreef:Ja ik heb ook geen idee, wie er vanavond moeten bevallen (tenminste bij welke merries het verwacht word enzo)
Ik ook niet
Jeayna schreef:Rose van Southrigde waarschijnlijk binnen 24 uur.
tobilover schreef:Ja is dat Rosie, die op pagina 1 staat?
Levy schreef:Kimmes schreef:Welk nieuws lieve Marije?????![]()
![]()
Het nieuws, dat er GEEN nieuws is
Sorry lieve dames.........
MarijeR schreef:Verder blijf ik erbij dat als mensen op pagina 1 het eerste bericht lezen en de laatste 2 pagina's van het topic even bijlezen er een heleboel onnodige vragen niet meer gesteld hoeven te worden.
Dat kost misschien 5 minuten en dat is heel wat minder dan dat gezeur over die ene link.
In de jaren dat we op bokt de cams volgen ben ik en zijn andere mensen die al wat meer ervaring hebben nooit te beroerd geweest om antwoord te geven op vragen maar de meeste vragen die hier de laatste 2 dagen voorbij komen zijn imo gewoon onnodig als mensen heel even de moeite nemen om zelf even na te denken en wat bij te lezen.
En dat scheelt dan ook weer in het aantal pagina's wat er per uur bij komt...
eydis schreef:Live dekking, wanneer?