Nog een kleine 3 weken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moeder van d'r pappa dusCitaat:EN EN EN! Niet te vergeten, Boniek is de oma van Ivanka Junior!!
Toevallig dat de oma hier op bokt rondwandelt he?
Sjen schreef:Zo weer bijgelezen, maar ik weet echt niet waar ik allemaal op moet reageren want er is weer zoveel aan de gang![]()
Hier geen nieuws, wel gaat het oedeem er steeds meer op komen alleen was vandaag net de batterij op toen ik daar een foto van wilde nemen.Dus van het weekend maar weer.
Even een beetje een stomme vraag, ik heb Siena in januari nog laten enten tegen influenza en tetanus en ik wil het veulen een veulenprikje gaan geven (in overleg met de DA die eerste dag). Is het dan noodzakelijk dat Siena nu nog een enting krijgt?
Omdat ze zeggen dat het veulen daar dan ook wat van mee krijgt.
Kan ik dat beter doen dan een veulenprikje, omdat dat ook niet heel erg goed schijnt te zijn voor veulie. Ik ben niet zo thuis in die inentingszaken...
Loolapelooza schreef:@Yoline, OMG daar is dikke Dora weer! Kan die nóg dikker gaan?
PhiaBink schreef:Ongeveer 3 tot 4 weken voor de geboorte moet je een wormenkuur geven. Als het veulen 10 dagen oud is moet het veulen een wormen kuur hebben. Vraag aan je DA welke het beste is en hoeveel je moet geven. Niet alle wormenkuren zijn geschikt voor veulens jonger dan 4 maanden!!!!
Faniek schreef:PhiaBink schreef:Ongeveer 3 tot 4 weken voor de geboorte moet je een wormenkuur geven. Als het veulen 10 dagen oud is moet het veulen een wormen kuur hebben. Vraag aan je DA welke het beste is en hoeveel je moet geven. Niet alle wormenkuren zijn geschikt voor veulens jonger dan 4 maanden!!!!
Ik heb het nooit geweten van de wormenkuur en misty afgelopen zaterdag een wormenkuur geven en is 16 april uitgerekend is het dan wel goed?
In ieder geval bedankt voor de info!
Kitty schreef:Dank je voor de info, Phia. Ik zal maar eens een kuurtje ophalen. (en ik kan me nog steeds bedwingen dat veulenhalstertje te kopen)