Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:JoSav, wat is een sfinxveulen?
Van Fi weet ik alles al van haar kleuren (EeAaCRcr, heterozygoot voor W20 én PATN1, niet dat ik wat heb aan die laatste, maar ok)
Ik ga morgen even je link bekijken. Misschien heb ik er wel wat aan voor haar volgende veulen. Ik had er nu eentje gevonden die €91,- is voor WFFS en PSSM1 (Laboklin).
Ik hou overigens ook 340 dagen aan, terwijl Fi op 341, 326 en 326 is bevallen. Dat doet ze vast geen derde keer achter elkaar
Charisma schreef:Hier ook antiek betreffende de apps...heb ook days counter, die telt af...al had ik liever op gehadmaar dat krijg ik niet klaar
JoSav schreef:Geheel haarloos en soms bijna geheel haarloos inderdaad!
Absoluut niet wenselijk nee. Er zijn uiteraard liefhebbers voor te vinden, maar vind het idioot. Moet je niet willen, ze zijn vreselijk kwetsbaar. Gelukkig wel heel zeldzaam, maar meten = weten.
Heel bijzonder dat PATN1, Cynthia. Wilde je je veulen testen of ie cremello of perlino was en zo erachter gekomen?
MukiwaCobs schreef:cp112 schreef:Hier wordt standaard alles op Pssm1 getest.
Hengsten dienen ook vrij te zijn anders worden ze niet goedgekeurd bij de beide stamboeken.
Pssm2 is niet meer verplicht bij nsvt.
Charisma schreef:Pfff, jullie gaan snel![]()
Nooit van gehoord Sfinxveulens, lijkt me idd niet wenselijk!
Knolselder: gefeliciteerd!
Hier ook antiek betreffende de apps...heb ook days counter, die telt af...al had ik liever op gehadmaar dat krijg ik niet klaar
Knolselder schreef:Cynthia, echt niet benieuwd hoe een Fi-paloosa eruit zou zien?![]()
Ik heb de indruk dat er best wel iets knap uit zou kunnen komen. Volgens mij ben je het nog snel kwijt ook
cp112 schreef:MukiwaCobs schreef:Hier wordt standaard alles op Pssm1 getest.
Hengsten dienen ook vrij te zijn anders worden ze niet goedgekeurd bij de beide stamboeken.
Pssm2 is niet meer verplicht bij nsvt.