vanmiddag om half 2 de echo met de 2 shetten, ik ben benieuwd. en de 29e heb ik ook nog een echo, maar dan met de linker dame (is niet zo lang aftellen )
Lekker buuksje al bij lucy Ennasil spannend hoor, mooie honden heb je. Gaaf hoor Esther Kabayo Nee hoor, Ik heb voor jill ook ruim een jaar voor de dekking zitten plannen en zelfs toen al afgesproken
Oh wat jammer.. hopen bij de hond beter bericht! En daar hoef je idd niet zo lang op te wachten.
Hahaha Kabayo! Zo ver vooruit kijk ik niet hoor..
Ik heb gister serieus 20 minuten aan één van de merries haar buik staan voelen. Ik voelde wel wat bewegen in de verte, maar om nu met zekerheid te zeggen dat het geen darmbewegingen waren.. Bij de andere merrie voelde ik ook wel wat, maar net zo onduidelijk als bij die ander. Nog als test bij een ruin staan voelen en daar voelde ik niks. Maar erg betrouwbaar durf ik dit nog niet te noemen.
Kabayo, haha dat slaat alles. Ben je niet eerst benieuwd wat er nu uit komt? Ik kan nog geen keuze maken zo lang ik niet weet hoe de combinatie van nu uitpakt. Hoewel ik natuurlijk wel uitkijk naar mogelijke kandidaten...
Sparkling ze word ook pas in januari 3 en word dus haar eerste veulen
Dustinlover
Geplaatst: 07-09-16 23:01
Dubbelpost
MarijeR
Geplaatst: 08-09-16 07:31
Leuk merrietje DL!
Hier voel ik voor de 200 dagen eigenlijk nooit beweging van het veulen. Het veulen moet eerst diep genoeg in de buik gezakt zijn. Bij Daisy al wel een paar keer geprobeerd (zit op 190 dagen) maar die loopt heel boos weg als ik haar buik aanraak Hoop voor haar dat ze niet zo'n druk veulen gaat krijgen als dat ze zelf was in de buik van haar moeder. Die drukte regelmatig haar buik tegen de muren om haar kind stil te krijgen en had soms moeite om in evenwicht te blijven.
Bij Jupi heb ik het volgtopic van vorige dracht terug gelezen, daar voelde ik het veulentje heel duidelijk op 1 januari de baby begon zich rond 7mnd dracht echt duidelijk te tonen.