Fotsy schreef:das een duidelijke buikevolutie

en zelfs tussen hengst en merrie zie je een verschil, leuk verslagje
Cynthia en bij jou wordt het dan echt een hengst

Mooi, dat is dan geregeld. Ik krijg een hengst!
xApple schreef:Leuk al die foto's Cynthia !!
Ik denk ook zeker dat jij een (valk) hengst krijgt volgend jaar

Is Daisy een Haflinger eigenlijk?
Yep, een hele echte, ja 
Rianne1994 schreef:hoe doe je dat toch cynthia, precies dezelfde fotos per maand:P Ik heb ook buikfotos van liz en ik heb filmpje van scannen. Je ziet het alleen niet echt duidelijk. Hoop dat het een hengstje is voor je maar dan wil ik graag de merrie

Spannend xApple hopen dat je snel wat hoort
Gewoon, paard neerzetten, klik en klaar.
Hahahaha, nee hoor, was het maar zo'n feest. Dais is nergens van onder de indruk, dus na 38 pogingen en 45 minuten verder heb ik hopelijk twee goede foto's.
Jij mag een merrie van mij hoor! 
Knolselder schreef:Maandag komen ze Fre scannn... Hopelijk heeft ze gewoon uit nijd in het rond gepist ofzo....
Dat hoop ik ook!
Dat is zeker spannend, Jolandje! Zou wel mooi uitkomen
(hoewel er dan nog rustig een maand tussen beide geboortes kan zitten natuurlijk
)
Supergoed nieuws, xApple, ik ga nog even door met duimen! Maar het klinkt hoopvol!
Net bij Daisy geweest en toen ik haar riep, kwam ze naar me toe gedraafd! Dat heeft ze al een paar weken niet gedaan, dus ze voelt zich duidelijk beter. Ook keek ze vrolijker om zich heen en met wandelen liep ze ook wat meer door. Heel klein stukje laten draven en dat zag er goed uit.
Ze heeft nu 5 dagen voor 300 kilo gekregen en nu maak ik het (kleine) flesje op met iedere dag 150 kilo. Volgende week zaterdag weer een filmpje naar mijn fysio sturen. Ben benieuwd!