Wow wat schrijven jullie veel. Ik zal binnenkort eens foto's maken van Sammie en Suus, ik heb nu geen recente foto's meer namelijk. Ik heb al een paar lekker dikke buiken lang zien komen. Spannend hoor! Veel succes met waken vannacht iedereen!
verrek zit ik net ff te kijken hoeveel dagen igora is......zit ze al op 302dgn, geen wonder dus dat ik me net met voeren zat te verbazen over een inmiddels best al wel aanwezige uier.....
Zal ik jullie dan ook maar weer ff jaloers maken met dikke boobies
Rustig maar dames!! Hij wordt nog een keer zo groot
En ja ze verhaart Kleeeeeeeeeeein beetje maar
Kunnen wel wéér vaststellen dat mevrouw voor de 330 dagen gaat. Nog weekje of 2 als ze dat al redt..
Laatst bijgewerkt door Joto op 13-03-11 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
inkepink
Geplaatst: 13-03-11 23:03
horsii: jups, de erwtjes op n stokkie zijn nu toch echt zakkies aan het worden en het humeur is helemaal beneden peil.....vandaag lag ze zelfs weer even op de paddock, iets wat ze alleen de laatste weken van de dracht doet dus ik denk/gok niet dat ze 15 april gaat halen.....vorige keer was ze ook bijna 14dgn te vroeg ....
Barcardi was vorig jaar maiden, die had geen uier, maar heeft er tijdens/na de geboorte helemaal geen aangemaakt.. Daarom had veulen waarschijnlijk te weinig biest binnen gehad en is toen gaan sukkelen..
zo weer alles bijgelezen, jullie gaan veel te hard . De merries houden iedereen weer lekker voor de gek las ik. Hopelijk komt er dan vannacht wel een veulen.
Hier bijna een kleine mijlpaal, morgen 290 dagen . Nog 10 dagen en een paar uur totdat zuur ook op de lijst mag.