Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:SA telt tot de dag waarop het veilig geboren kan worden. 320 dagen is de veilige zone, vanaf dan kan het geboren worden.
Ikzelf tel 340 dagen voor de uitgerekende datum. Mijn merrie draagt in de periode april/mei rond de 340 dagen. In juni/juli is dit al aanzienelijk minder, dan zit je op ongeveer 330 dagen. Aangezien ze half mei gedekt is tel ik nu 340 dagen. Dat is overigens ook de gemiddelde draagtijd. 335 dagen wordt vaak gehanteerd omdat 11 maanden uitrekenen wat makkelijker is.
Nicole288 schreef:Marije: Wat een leukerd, fijn dat je weer wat afleiding hebt. Ik vind het wel een Toy-boy
toke: gefeliciteerd met de 200 dagen!
Hier kwam er ineens een drachtig buikje bij, merrie zit op 181 dagen en scheelt slechts 3 dagen met Upona
*is bij voorbaat blij met tweede zendertje van BA*
sonjim schreef:Mijn Rode poedel heet Pipi Langkous. Dit is ze in volwassen vorm
Tempus schreef:meld me hier ook even.
Vandaag is de dierenarts geweest voor te enten. Toch maar even de merrie laten scannen en ze is nog steeds drachtig. jippiee!
Twinklebel schreef:Tempus schreef:meld me hier ook even.
Vandaag is de dierenarts geweest voor te enten. Toch maar even de merrie laten scannen en ze is nog steeds drachtig. jippiee!
Super, twijfelde je er aan?
FennekeR schreef:sonjim schreef:Mijn Rode poedel heet Pipi Langkous. Dit is ze in volwassen vorm
Poedels zijn niet mijn soort honden (ik heb zelf een boxer) maar jouw poedelbeest ziet er fantastisch uit.
Ik hoop dat Marije's poedel er ook zo uit gaat zien.![]()