Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rian1984 schreef:He Marlijn hoe is het daar???
Haar prachtige mooie veulenbuik is echt helemaal weg. 
(ze zit op 180 dagen)
Volgens mij is haar buik wel lekker rond... Weer even de foto erbij voor herinnering:

Het was wel veeel zachter als dat het veulen van Meagan altijd schopte, maar die was natuurlijk ook wel een heel stuk verder.

Mooie foto's trouwens!
) wat sparen voor de veulentijd!!
: Vadina: 220d drachtig 
en voor altijd een plek in mijn hart: Liona, 154d drachtig, wil op het moment van de foto vanmiddag nog maar 1 ding: naar binnen!

In het berichtje hier krijg ik ze helaas ook niet groter maar, ze zijn wel te zien toch?
Bedankt!
. Gisteren was op het nieuws dat een heel koppel cavia’s was gedumpt in een sloot, zo gemeen, wie doet dat toch. Daar hadden ze het over dat ze elkaar aanvraten vanwege de honger, ze doen dat dus ook om andere redenen? Vreemde beessies….
).
!! Maar ach @Stoere, je hebt natuurlijk gelijk
!Odessa1 schreef:@Monique4, ik dacht dat ze van merrie brok rustiger werden, ik voer nu nog sportbrok en zit aan merriebrok te denken omdat ze zo fris is. Maarja, als je eerder geen brok voerde dan zou ze er er fris van kunnen worden?
Trouwens, Enny, ik wil het veulen van Odessa wel laten inschrijven bij het KWPN maar moet nog lid worden. Nog uitpuzzelen hoe alles werkt.
!
Het verschilt wel per merrie
Hoeveel maanden is ze nu dragend?
xWhitneyx schreef:Lijkt me echt leuk om te voelen maja je moet maar net geluk hebben dan