Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar niets was minder waar, ze zit nog steeds zo vol als een ei. 

jeddah schreef:@IngLeo, geweldige leuke merrie heb je zeg!! En welkom in het topic!
@ Marije, volgens mijn boek verdwijnen die "schimmeltjes" vlak voor de merrie gaat kegelen...
IngLio schreef:
Een vriendin van me had vorige week loos alarm. Haar merrie liet al druppels lopen en was flink onrustig. Ze heeft daar een hele week geslapen op haar veldbedje en is ieder uur opgestaan om te kijken. Na een week is ze maar weer thuis gaan slapen, aangezien haar merrie ophield met onrustig zijn. Ze druppelt nog wel. Ze is 1 april uitgerekend officieel. Mooi voorbeeld van voorweeen! Zonde van je nachtrust.
!
Het worden dus Macyen dagen, weken
Nou Macy, je heb je kind, maar wat je onze merries heb aangedaan vergeten we nooit DAME!!!!! Ik hoop dat je op een dag ineens in inkeer komt en het juiste boek gaat schrijven. Let maar op, dat wordt een nog betere bestseller ----->MEER WORTELS
.
)
. Merrie is niet van mij(is van irene), maar de inhoud wel
. Een foto'tje van van de zomer en 2 van nu.
Baal baal.....

(in dit gavel
)
Die uier ziet er trouwens wel merkwaardig uit 

! Hulde aan Boniek! Hoe oud is ze? Ze ziet er supergoed uit!![/quote]

Die leeftijd kan je haar echt niet afzien!! Hopenlijk heeft ze morgen minder last van haar hals!Tinne schreef:En nog geen veulie dus... Al vind ik het bij Vanta echt steeds en steeds spannender worden!
Dat is dus 3 op 4, ik volg nu de zelf bedachte regel vanaf vier komt veullie. 
Dan is vanta nog niet overtijd maar moet ze nog 2 dagen.
vrijalover schreef:@ marije: je hebt nog maar net een veulentje en nu kan je alweer gaan aftellen! Echt leuK!Die uier ziet er trouwens wel merkwaardig uit
is dat echt of heb je dat bewerkt?![]()