Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lyona schreef:Om heel eerlijk te zijn, ik vind het vreselijk spannend met haar![]()
Ze is nog steeds vrij 'wild' en een dierenarts kan er nog niet bij komen vrees ik mocht het mis gaan.
Ik ga ervanuit dat het goed zal gaan maar toch behoorlijk spannend. En ik zal erbij zijn, ze laat me gelukkig redelijk toe ondertussen.
nieky1993 schreef:_jelske Fijn dat het beter gaat en de stand verbetert. Komt de merrie nu eigenlijk naar jou toe dadelijk of blijft ze daar?
nieky1993 schreef:Hier is Ashley 340 dagen vandaag. Uier groeit nog steeds door, banden en vulva zijn wel super slap en ze heeft een goeie hangbuik. Benieuwd dus hoelang ze het nog rekt. Ze heeft overigens altijd een beetje een rare vorm uier. Heel anders als alle andere merries
imani_abby schreef:Hier weeral foute boel.. Mini was heel erg loom en absoluut niet haarzelf, wilde niet meer eten. DA is net weg, ze heeft hyperlipemie en de prognose is slecht. We zien hoe ze de nacht doorkomt en wachten nu nog op een paar uitslagen van het labo en morgen beslissen we of ze nog nr de kliniek gaat of niet..