Ooohhh dat ging heel snel Marus! En geen toestanden met lampen, want om die tijd was het nog licht Gefeliciteerd met je merrieveulen!
nieky1993
Geplaatst: 07-03-24 21:44
Sabbuh Balen dat er nog geen verbetering in zit tot nu toe. Ik ben benieuwd wat Utrecht aanraad in dit soort situaties.
Al_zawraa Het wordt inderdaad Fleur haar eerste veulen. Grappig dat ze zo een pittig karakter heeft haha. Ga je met de nakomelingen van vorig jaar in de toekomst ook weer fokken? Wij testen altijd op kleur bij Etalon genetics. Duurt even voordat de haren daar zijn maar vind deze meestal kwa prijs de beste.
Marus Gefeliciteerd Dat is nog super snel gegaan Is de nageboorte er ondertussen vanaf gekomen?
Cheytjuh Jezus wat een joekel van een veulen zeg Maar wel een ontzettend knap veulen en ook al mooi zwaar gebouwd precies.
Luna2006 Bijzonder voor een maiden idd om zonder tekenen te bevallen. Gelukkig alles gewoon goed gegaan en nu genieten van het kleine mannetje. Heb je al droog foto's?
Seven Hoe is het met jouw merrie?
AnsoDM Ik zou gewoon de naam geven die je wilt geven. Zeker als je er al zolang mee in je hoofd zit. Ze is flink rond aan het worden
Kiko Fijn dat je een waker gevonden hebt. Kun je toch geruster slapen.
Ladygiroc Zo ziet ze er idd nog bescheiden uit.
Hier was fleur vanmorgen weer onrustig. Liggen, schrapen, gapen, buik kijken. Maar uier doet nog steeds niet veel Worden nog lange dagen/weken voor dr
En de kleine Izzy is zoooo leuk Echt een knuffelkont eerste klas. Als ik de stal uitloop komt ze mij achterna en dan staat ze zielig met haar neus omhoog tegen de deur voor aandacht
klopt inderdaad, het is aangepast. Ik dacht dat ik alles al had aangepast in mijn lijstje vanmiddag maar dat was niet zo
Jaydee_WP
Geplaatst: 07-03-24 22:26
Gefeliciteerd Marus!
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 07-03-24 22:33
Gefeliciteerd Marus nageboorte eraf?
AM_Horses
Geplaatst: 07-03-24 22:48
Marus. Is de nageboorte er ondertussen af of is de dierenarts nog moeten komen?
Seven. Dodt jouw merrie nog rustig aan?
Nieky. Fleur houdt jullie nog goed in spanning. Izzy is zo leuk
Ladygiroc. Van voren lijkt het idd nog niet veel buik.
Ansodm. Ze is goed rond, bijna 300 dagen
Lijstje wordt steeds langer. Kom maar op met de babyboom
Wild Thing was afgelopen nacht met vlagen onrustig. Uier is niet veranderd. Wel heeft ze meer een puntbuik en was de vulva slapper. Ik ben benieuwd hoelang ze nog rekt.
De nageboorte kwam helaas zelf niet los. De dierenarts is net weg. Los gepeld en gespoeld. Morgenvroeg weer spoelen. En merrie had Navelklem eraf getrokken oh oh. Dus die is weer behandeld en moet iedere dag ontsmet