Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Naar ruinen/hengsten doet ze soms wat boos. Maar verder is het wel goed
.

Cioccolato schreef:Ik zit nu te kijken naar zon soort ingebouwd voerruif in de hoek van de stal.
[ [url=m/tAuBAB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen dan met het vul deurtje aan de buitenkant van de stal, dus vanaf de stalgang volstouwen.
Ik wou een deel van de stallen dit doen, of alles. Geen idee nog.
Dát gaat pas snel!
Tel je af tot 320 of 340 dagen?
Er zit nog genoeg in, maar de ergste paniek laat ze nu achterwege.
Hij dekt niet, maar had soms wel gevoelens. 
Cynthia82 schreef:Hebben jullie je merrie trouwens getest op erfelijke ziektes? Zo ja, op welke en waarom?
Ik heb Fi (en Daisy) nooit getest, maar ik ga Fi nu wel testen. Ik wil vooral op WFFS en PSSM1 testen, maar ik vraag me af of ik dan nog een hele belangrijke vergeet.
Gaat toch wel vlug zo, al zal het nu voor mijn gevoel wel langzamer gaan omdat we straks natuurlijk helemaal klaar zijn met alle dekkingen. Cynthia82 schreef:Hebben jullie je merrie trouwens getest op erfelijke ziektes? Zo ja, op welke en waarom?
Ik heb Fi (en Daisy) nooit getest, maar ik ga Fi nu wel testen. Ik wil vooral op WFFS en PSSM1 testen, maar ik vraag me af of ik dan nog een hele belangrijke vergeet.
Verder haar lieve, chille zelf.
En al q over de helft! Wow!
Ik tel beide merries tot 320 dagen. Zilver heeft een snelle oven. Bevallen op 317 & 320 dagen dracht. Dus verwacht nu weer zo iets. Fayola beviel vorige keer op dag 335. Ik vind veilig toch echt een streven. Daar tel ik graag naar af 
Kan er echt van genieten 

maar heb de veilige datum wel ook in de agenda 
)