Renske, gelukkig was de uitslag negatief 
BusyMissy schreef:Beterschap Cynthia! Hoe lang verwacht je te doen om te herstellen van je operatie?
Een paar weken. Ik mag het wel belasten, maar eerst wel alleen met krukken en dan langzaam aan mag ik weer steeds meer, afhankelijk van hoe het voelt.
Wat een bitches allemaal zeg. Fi is alleen maar heel schattig en knuffelig. Ok, niet altijd naar de andere paarden
Riv, wat zei de osteopaat vandaag?
Caesar, ik ben thuis gelukkig. Alleen heel erg moe, dus ik slaap best veel. Best lekker even een tijdje echt niets moeten doen en dat ik me er ook niet schuldig bij ga voelen, want ik mag ook niets 
AM, was het de bedoeling om Didi te verkopen?
floripori17 schreef:Cynthia, o jeetje, best heftige ingreep, word de reva lang of valt dat mee? En moest je onder gehele narcose of was het lokaal verdoofd?
Revalidatie valt gelukkig mee. De vraag is alleen of de pijn dan echt een stuk minder is dan ervoor. Zo niet, krijg ik alsnog op korte termijn een kunstheup.
Ik heb een ruggeprik gehad en een roesje (ik hoef ze niet te horen hakken en zagen
)
Wat balen van de blessure. Ik hoop dat de tweede echo positiever is dan jij je er nu over voelt
Muronia schreef:Cynthia ik las iets over een heup-operatie? Ik ben ook met HD geboren en heb ook slijtage en een afwijkende heupstand. Bij mij wilden ze jaren geleden een operatie doen waarbij mijn bekken zou worden los gemaakt / verplaatst waardoor de heupen beter in de kom zouden passen. Ik heb er toen voor gekozen om het niet te doen ivm lange revalidatie en mijn studie destijds. Hoe gaat het nu met je? Lijkt me wel een pittige operatie, veel beterschap!
Klopt ja, HD links. 13 jaar geleden hebben ze een stuk bot uit mijn scheenbeen gehaald en dat in de kom van mijn heup geslagen om de kom groter te maken. Daar zat nu botwoekering. Dus de pijn kwam of daarvan, of van het feit dat mijn heup inmiddels ook versleten is. Het is nu afwachten of deze operatie (de operatie van 13 jaar geleden ongedaan maken, zodat ik ook weer meer bewegingsruimte heb met mijn heup) voldoende gaat helpen, zo niet krijg ik dus een kunstheup. Ik had voor maandag echt zo veel pijn dat ik maar weinig meer kon.
De operatie die jij noemt, schijnt nu inderdaad veel vaker gedaan te worden. De operatie die ik 13 jaar geleden heb gehad, wordt niet meer uitgevoerd. Ik lag toen 4 weken in het ziekenhuis waarvan 3 weken in bed en mocht het 4 maanden niet belasten.
Nu gaat het best goed. Ik heb weinig pijn, alleen is lopen wel lastig en ik ben onwijs moe.
Imaginaerum, succes met de echo!
En aangezien ik 3 dagen achterloop op Muronia, zitten wij hier nu op dag 141, wat betekent dat de afteller nog 'maar' 199 dagen aangeeft