Swift, fijn dat het goed lijkt te gaan. Ik had enkele paginas terug al Tip gegeveN van boter en suiker. Klein beetje losse suiker in mondje en dan wat boter met Suiker op de spenen. Door de suiker krijgt het veulen wat zuig en sabbel reflex en gaat het vaak makkelijker. In begin even met 2en de merrie doen. Zodat je zelf het veulen in de juiste richting kunt begeleiden. de ander houdt dan even de merrie vast.
Swift, proficiat , gelukkig dat hij drinkt dit is heeeel belangrijk, waarschijnlijk heb je niet meegelezen jammer dan had je geweten dat je wel actie moest ondernemen, maar fijn dat hetnu lukt. Genieten dan
Robynn en Swift, gefeliciteerd! Oe en een Pjotr-kind, leuk! Ben benieuwd. Mooie naam ook. Swift, fijn dat het nu allemaal beter gaat. Kun je lekker genieten vandaag... Hier lijkt het de goede kant op te gaan; nu drie merries aan de tijd en ik denk dat er dit weekend wel iets loopt. Of zou dat alleen maar een gevoel van hoop zijn?
Nou, help me maar duimen dan Jobamara! Mag het ook hopen Ze zijn pas net aan de tijd hoor; dinsdag en woensdag. Maar toch, normaal verwacht je toch dat er dan wel ééntje is die wat eerder gaat, maar nee hoor! Eigenwijze shetten ook
stal_HD
Geplaatst: 24-04-15 09:34
Robynn en swift van harte gefeliciteerd. Super.
Hier flirtje ook nog niets. Haar mest veranderd wel al iets. Het wordt ietsje dunner. Haar banden zijn goed slap. Uiertje is 's morgens vol. tussendoor wat slapper en 's avonds weer net zo vol. Vanmorgen weer iets minder vol helaas en ze heeft amper gegeten vannacht... Zal het dan nu niet lang meer duren?
Luna, pfff wat heb jij een geduld, maar ja meer dan wachten kan niet he.
Arianne,Eigenwijze shetten praat me er niet van, maar dat maakt ze ook wel leuk Ik duim hoor.
Lauraa, ??????
pretty
Geplaatst: 24-04-15 09:58
Het was nog kalmpjes hier gisterenavond
Maar wat lees ik,Robynn van harte gefeliciteerd!! Super een merrieveulen,ik ben benieuwd! Is ze een beetje wat je wou?
Swift jij ook gefeliciteerd!! Fijn dat alles nu beter lijkt te gaan,spannend is dan dan hé.
Quincy ze begint idd al goed te vorderen.
Nog niks bij Luna? Ze houdt je wel bezig hoor!
Bij Arianne dus ook nog niet. De mini's willen niet mee precies.
Ook voor Laura,jeetje zeg,ze laat je wachten.
Stal WIZA mooi beeld heb je inderdaad! Je merrie ziet er super uit ook.
Onley ze lijkt echt de tijd te hebben hé
Onze Toppers ze begint nu dan echt wat te uieren ook.
Knap ding Tanja
Euforie ze begint zich wel mooi te ontwikkelen nu,wordt al spannend zo!
StalHD ook 1 groot mysterie wanneer Flirtje gaat. Die mini's zijn niet altijd even duidelijk met hun tekenen helaas.
Vera nog geen uier. Ze doet het precies volgens het boekje. Ik moet wel zeggen,ze is zooo flink. Vroeger was ze het steriotype van de vosse merrie zeg maar en nu komt ze gewoon al direct naar me toegestapt in de wei en mag ik mooi uier controleren (wel niet aankomen) Na 11 jaar bij ons begint ze precies bij te draaien.
Swift
Geplaatst: 24-04-15 09:58
Even snel twee fototjes, later meer! Bedankt voor de felicitaties en het meeleven.
En jobamara die dacht dat ik niet wist dat ze snel moest drinken, daar was ik me zeker van bewust want ik ben me al maanden aan het inlezen. Deze reactie hakt er wel in na een hele spannende en korte nacht maar goed dat zal waarschijnlijk met het slaapgebrek en de stress te maken hebben... Maar we wilden ons er niet meteen heel intensief mee bemoeien omdat moeder en kind daar alleen maar zenuwachtiger van leken te worden. We hebben het even de tijd gegeven en toen het nog niet lukte meteen de DA gebeld, volgens de DA hadden we goed gehandeld. Uiteindelijk was ingrijpen dus niet meer nodig gelukkig. DA komt later vandaag nog controleren.
Buenootje
Geplaatst: 24-04-15 09:59
Robyn en Swift super gefeliciteerd!!
Ik zou gisteren avond al foto's hebben geplaatst maar had bezoek...dus bij deze. Krijg alleen de foto's niet kleiner, absurt want staat hetzelfde ingesteld als anders....dus als iemand zich geroepen voelt??
Verder dus geen idee...vind zelf dat ze er slecht uit begint te zien.....wat ik dan weer vervelend vind. Ze is wel nog steeds haarzelf alleen meer bitch naar andere paarden.
pretty
Geplaatst: 24-04-15 10:06
Wow swift wat een knoeperd van een veulen!! Ze is echt megagroot lijkt het wel! Waar mama dat verstopt heeft?
Buenootje haar lichaam maakt zich gewoon helemaal klaar voor een bevalling. Straks stabiliseert dat allemaal wel. Maar ze mag het er wel eens uitpoepen nu.