Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
inowa schreef:Mooie hengst fotsy!
Aniek ik vind roos als veulen heel gelijk aan toen ze jaarling was.
Vergelijkingsfoto's zijn leuk!
Die heb ik ook nog van pepper.
Pepper was alleen echt heeeel lelijk.
Als veulentje van 4 weken
[ [url=m/Fnh1sD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net opgehaald nadat ze eerst naar iemand anders was verkocht.
Na 2 maanden kwam ze weer bij mij met 8.5 maand en zag ze er zo uit,dit was in januari.
[ [url=m/M77D4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na een maandje en heel wat dikker
[ [url=m/CJx8T1.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de vroege zomer als jaarling met mijn broer
[ [url=m/Nsmue2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier werd ze nog 2 jaar,vroeg voorjaar
[ [url=m/2tZpag.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als 3 jarige en net drachtig,ze is toen hard veranderd
[ [url=m/iQyf5S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier inmiddels als 8 jarige met mij op de keuring.
1A premie + CK waar ze stermerrie werd
[ [url=m/nzx86x.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu dan dus als 10 jarige.
[ [url=m/tA9vTf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wat ben ik blij dat ik doorgezet heb,de eerste 4 jaar met pepper waren echt niet makkelijk.
paarden oorlog! Vulina schreef:Wij scannen met 18, 30 en 100 dagen
En al zou alles goed gaan, dan nog is zo'n 100-dagen scan altijd superleuk om te zien hoe het gegroeid is.

), dus ik concludeer dat sommige merrie's zich toch nog laten dekken als ei al af is en ze het misschien zelf niet echt weten, en de hengst die profiteert alleen maar mee
. Alleen kan dit wel zorgen voor vuil dus even DA vragen?
al is het hier ook niet wetenschappelijk bevestigd dat Elsa drachtig is maar na 55 dagen bij de hengst te staan en nog steeds geen hengstigheid, ga ik er maar vanuit dat ze zo is, scannen ben ik nog niet uit, DA zei dat ik zo nieuwsgierig niet mocht zijn
gekke man, toen we aan het grappen waren over of hij het geslacht ook kon zien, zei hij maar ik kan de kleur ook zien als je wil, ik zo van he
ja alleen is het een zwart wit scherm
heel grappig hoor 
CubaLibre schreef:Hier volgend jaar maar 1 veulentje... De andere merrie hebben ze nog n keer laten scannen en helaas zat daar n dood veulen op... Zij was 3 weken eerder uitgerekend dan Jill en veulen bleek al n maand dood te zijn.
Gezien t al laat in het seizoen is laten ze haar leeg en gaan ze volgend jaar n nieuwe poging doen. Zo zielig! Dat veulen was zo welkom (uit n hele goede merrie en n top hengst binnen de Morgans)... Zou het veulen van de zoon van mijn trainster worden en die baalt echt heel erg.

En dat koppie om voor de smelten heeft ze nog steeds!

Haha
*spookverhalen*
Hélemaal over de zeik, die rare pony.
Maar zal het even goed in de gaten houden de komende tijd.
Als ik nu wel scan (beide bijna op 90 en 100 dagen), zal het waarschijnlijk eind van het seizoen ook nog wel goed zitten...
De restjes eruit pitsen zeg maar