ja nu het januari is ben ik echt aan het aftellen best stom eigenlijk haha, terwijl nu maar 1 dag minder is dan gisteren, maar ja nu zitten we wel allemaal in het jaar waar het in gebeuren moet!!!
Tjinta
Geplaatst: 01-01-13 11:41
Iedereen een heel fijn, gezond en veulenrijk 2013 gewenst.
SA heeft het gered tot 1-1 Hoe is het nu?
En leuk weer wat drachtige merries erbij.
Hier hadden de dames ook geen enkel probleem met het vuurwerk. Haha, echte koninklijke oorlogpaarden schreeft een Frederiksborgerfokker in Denemarken op Facebook. Carbid naast de deur doet ze zelfs nog niks het was even heel heftig. (ikke was meer in paniek dan zij... ). Mijn Herders waren wel totaal over de rooie. Echt zo sneu.
Gelukkig regent het... dus was t snel allemaal afgelopen...
MarijeR
Geplaatst: 01-01-13 12:31
SA nog geen nieuw jaars veulentje?
Hier viel het gelukkig ook mee met het vuurwerk, in een half uur hadden ze het volgens mij op. Ze zullen wel haast gehad hebben door de regen Isis was wel wat gestrest en bezweet maar ook dat viel erg mee. Wel vond ze dat 1 januari een mooie dag is voor hars
wie gaat eerste veulen worden voor 2013?? die van ShamalArabs of MarijeR?? spannend ik probeer ze alle twee te volgen via de cam,
peach2001
Geplaatst: 01-01-13 13:09
polleman schreef:
wie gaat eerste veulen worden voor 2013?? die van ShamalArabs of MarijeR?? spannend ik probeer ze alle twee te volgen via de cam,
ik ben ook heel benieuwd normaal harst shanaya max. een week en soms maar enkele uren, en isis moet het eigenlijk nog 8 dagen volhouden dus het wordt een nek aan nek race
MarijeR
Geplaatst: 01-01-13 13:09
Ik hoop voor SA dat zij de eerste is want Isis moet toch echt nog 8 dagen vol maken tot de 300 dagen Gaat ze vast ook wel redden hoor, Isis is altijd vroeg met uier enzo.
Hoe kan het dat briesje rood tussen de uiers heeft??? Wel mooie buikjes
DianneM
Geplaatst: 01-01-13 21:26
Geen idee eigenlijk, viel me pas op de foto op. Heb daarna nog even goed gekeken, maar zie het zo met het blote oog niet. Denk dat het wat vuil was, wat raar oplicht bij de flits.. Zou echt niet weten wat het anders zou zijn. Zit wat huidvet tussen de tietjes..
enjoy86
Geplaatst: 01-01-13 21:29
polleman schreef:
Hoe kan het dat briesje rood tussen de uiers heeft??? Wel mooie buikjes
zo ziet het bij mijn merrie ook uit als er wat viezigheid zit (ook een heel apart geurtje als je het schoonmaakt)
Cynthia82
Geplaatst: 01-01-13 21:46
Dat is viezigheid inderdaad. Dat kan je het beste weghalen met babydoekjes. Zo leer je haar gelijk dat het normaal is om aan de uier aangeraakt te worden (mocht ze dat nog niet kennen)
Denk dat ik morgen maar even een lekker warm sopje met babyshampoo ga maken om het schoon te maken met een zacht sponsje. Ik mag er bij Briesje gewoon aanzitten. Vind het zowiezo voor de hygiëne belangrijk dat ik daar mag schoonmaken, ook de geslachtsdelen. Briesje is een paar weken terug aan de sch**t geweest en dan wil ik haar muis ook gewoon kunnen wassen.
geshahquille
Geplaatst: 01-01-13 22:19
Spanent hoor nu al twee die op alle dagen lopen. Ohh dat uier als dat dan zo op spaning komt en de eerste druppels dat went echt nooit hoor ik vergeet me al tijd te wegen voor die tijd maar volgens mij scheelt het wel twee kilo als het veulen er dan is van de spaning .
_Patrick_
Geplaatst: 01-01-13 23:11
Hier kan ik bij Whis ook alles doen, bij Ted kan ik ook alles doen al trekt hij snel zijn piep weg Ik maak t regelmatig schoon tussen der uiers, zeker voor ik een foto maak