Rian1984 schreef:Leuk toch?!
Krijgen wij de uitslagen ook nog te zien?
Ik wil ze de geintresseerden wel sturen! Laat hem nog een weekje lopen en dan ga ik daar mijn analyses op baseren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rian1984 schreef:Leuk toch?!

Nicole288 schreef:Odessa1: Dan zeg je dus eigenlijk: het is niet zo duur dus het zal wel niet zo goed zijn als een duurdere
Ik doe jaren met Horka rijbroeken en koop er dus ook niet zoveel, maar wel kwaliteit voor minder
meer weet ik niet. Misschien wordt het hier in de buurt ook wel niet veel verkocht en is het mij daarom onbekend.
Nicole288 schreef:Odessa1: Dan zeg je dus eigenlijk: het is niet zo duur dus het zal wel niet zo goed zijn als een duurdere
Ik doe jaren met Horka rijbroeken en koop er dus ook niet zoveel, maar wel kwaliteit voor minder
Iorrr: Dat probleem heb ik ook gehad met mijn onderschrift en het is zonde als mensen de link niet kunnen gebruiken omdat ze hem niet zien. Het komt blijkbaar doordat die mensen een kleiner beeldscherm hebben, als jij de witregel tussen je onderschrift weghaalt zal het wrs opgelost zijn en bij hun ook in beeld komen

Iorrr schreef:Rian1984 schreef:Leuk toch?!
Ik wil ze de geintresseerden wel sturen! Laat hem nog een weekje lopen en dan ga ik daar mijn analyses op baseren!
ben benieuwd wat iedereen geantwoord heeft! Rian1984 schreef:Ik wil graag op de geinteresseerden lijstben benieuwd wat iedereen geantwoord heeft!

stoere schreef:@Iorrr ik heb hem ook voor je ingevuld
ik heb gister les gehad met mijn dame, en ik moet zeggen ze doet het nog toppie.. alleen tijdens het poetsen en als ik met mijn zadel aankom zwiept ze met haar staart en doet ze haar oren wat naar achteren, maar zodra ze is opgezadelt is alles over, en merk ik nog niets van haar dracht tijdens het rijden!
stoere schreef:ik heb gister les gehad met mijn dame, en ik moet zeggen ze doet het nog toppie.. alleen tijdens het poetsen en als ik met mijn zadel aankom zwiept ze met haar staart en doet ze haar oren wat naar achteren, maar zodra ze is opgezadelt is alles over, en merk ik nog niets van haar dracht tijdens het rijden!
!!!
Kuray geloof ik. was nieuwschierig naar foto's
eet moedercavia de kleintjes op, bah, en met 4 weken zijn ze te klein voor alleen te zijn, dacht ik, ik heb ook 2 caafjes, zijn u.s.-teddy`s twee mannetjes.
hoe oud is je merrie?
zit het zadel vast is het ok.
mooi hoofdje heeft ze.
cindybijl schreef:stoere schreef:
Ik heb wel door dat ze een dikkere buik krijgt, ik voel meer buik tegen mijn benen. Verder geen gedragsveranderingen met opzadelen of poesten. Ze is nu zowieso veel liever en knuffeliger. Maar volgens de voorgaande berichten wordt het dan (meestal) een hengstje, maar ik heb toch echt een merrie besteld hoor!!!
Lekker he dat het nog zo goed gaat met rijden, stoere!!