[HK]Het Dikke Buiken Topic 2008

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iorrr

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:15

Rian1984 schreef:
Leuk toch?!
Krijgen wij de uitslagen ook nog te zien?

Ik wil ze de geintresseerden wel sturen! Laat hem nog een weekje lopen en dan ga ik daar mijn analyses op baseren! Pling

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:34

Heb 'm ook voor je ingevuld. Haha!

alleen de vraag over prijs/kwaliteitsverhouding.

ik ken Horka alleen als een goedkoop merk. Volgens mij heb ik wel eens een rijbroek in handen gehad met zo'n glad ribstofje, daar ken ik het eigenlijk alleen van dus geen idee wat prijs/kwaliteitverhouding is. ben meer van het type niet zoveel kopen maar wel kwaliteit. Horka past voor mij dan niet in het plaatje.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:38

Odessa1: Dan zeg je dus eigenlijk: het is niet zo duur dus het zal wel niet zo goed zijn als een duurdere Knipoog
Ik doe jaren met Horka rijbroeken en koop er dus ook niet zoveel, maar wel kwaliteit voor minder Lachen

Iorrr: Dat probleem heb ik ook gehad met mijn onderschrift en het is zonde als mensen de link niet kunnen gebruiken omdat ze hem niet zien. Het komt blijkbaar doordat die mensen een kleiner beeldscherm hebben, als jij de witregel tussen je onderschrift weghaalt zal het wrs opgelost zijn en bij hun ook in beeld komen

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:43

Nicole288 schreef:
Odessa1: Dan zeg je dus eigenlijk: het is niet zo duur dus het zal wel niet zo goed zijn als een duurdere Knipoog
Ik doe jaren met Horka rijbroeken en koop er dus ook niet zoveel, maar wel kwaliteit voor minder Lachen

Ja, klopt Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Heb ook wel eens "goedkopere" (wat is goedkoop in paardenwereld) gehad maar die gingen toch echt minder lang mee. Maar Horka heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd hoor. Mijn beeld erbij is dus bij die glibberige rijbroeken ROFL meer weet ik niet. Misschien wordt het hier in de buurt ook wel niet veel verkocht en is het mij daarom onbekend.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:01

TIP: bekijk de website eens! De broeken zijn er in heeel veel verschillende stoffen en de outdoor is erg leuk! De meeste stoffen komen uit dezelfde fabriek als Pikeur/Eurostar/Anky/Cavallo etc! Knipoog

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:02

Nicole288 schreef:

Iorrr: Dat probleem heb ik ook gehad met mijn onderschrift en het is zonde als mensen de link niet kunnen gebruiken omdat ze hem niet zien. Het komt blijkbaar doordat die mensen een kleiner beeldscherm hebben, als jij de witregel tussen je onderschrift weghaalt zal het wrs opgelost zijn en bij hun ook in beeld komen

Thnx! Ik heb het veranderd!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:03

nu zie ik hem dus wel Knipoog
is ingevuld!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:21

MIJLPAAL!! Ravita is vandaag 170 dagen drachtig! we gaan aftellen....

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:28

hier een klein mijlpaaltje, Nikita is vandaag 195 dagen drachtig Go jij! Go jij!

ik geloof ook niet zo in readings (tenzij het tegendeel bewezen word), ik vind alleen dat iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt, en als een reading daar bij hoort, so be it Haha!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:35

Iorrr schreef:
Rian1984 schreef:
Leuk toch?!
Krijgen wij de uitslagen ook nog te zien?

Ik wil ze de geintresseerden wel sturen! Laat hem nog een weekje lopen en dan ga ik daar mijn analyses op baseren! Pling

Ik wil graag op de geinteresseerden lijst Lachen ben benieuwd wat iedereen geantwoord heeft!

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:45

Rian1984 schreef:
Ik wil graag op de geinteresseerden lijst Lachen ben benieuwd wat iedereen geantwoord heeft!

Oke zal het noteren! Haha!

Iedereen trouwens bedankt voor het invullen!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:46

Iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen! Go jij! Go jij!

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:07

@pletje123, vind ik ook minder als je alleen bent met rijden, ben ik bijna altijd, heb ook altijd mijn telefoon in mijn jas-zak, voor het geval ik eraf knikker, dat ik iemand bellen kan Haha!
Jij voert nu toch merrie-brok hè, misschien dat ze zich nu weer beter voelt en daarom een vreugdebok Haha!

@Iorrr, mij zegt Horka ook niet veel, zal idd eens op de site kijken.

@Cindybijl, jaah op de helft, gefeliciteerd met de mijlpaal Go jij! Go jij!

Hier over 3 daagjes weer een mijlpaal Haha!

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:13

Iedereen gefeliciteed met jullie mijlpalen.

Bij mij zit het niet echt mee deze week.
Maandag 2 dode cavia's. Waarvan een zo goed als opgegeten. De andere miste de oren. Het ging hier om broer en zus van bijna 4 weken. Gisteren het laatste beertje van het nest, Deze zat zijn samen met zijn moeder en een ander nestje in een kooi. Ook hij was voor een grootdeel opgegeten. Vandaag kom ik in het hok. Is een van mijn rex caafjes van 4,5 halve week op sterven na dood. Ze was heel apatisch. Ze ligt nu binnen op een kruik. Maar ik betwijfel of ze gaat halen zucht. Nou ja hopen dat haar zusje en de andere 2 kleintjes wel blijven leven.

sorry voor mijn verhaal maar moest het ff kwijt

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:23

dat half opgegeten is wellicht door hokgenootjes, vooral de oren en het vel daarrond worden snel verorberd.
zit er voldoende vitamine c in je voer?

gefeli met de mijlpaal dana Knipoog

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:28

He Marlijn hoe is het daar???

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:58

Wat leuk, een dikke-buiken-topic! Dan meld ik me ook maar Ja
Maroush is drachtig van Amalfi en 1 mei uitgerekend. Wordt d'r eerste veulentje, dus bestwel spannend!

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:59

ja ze krijgen daarnaast iedere dag peen

stoere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:08

@Iorrr ik heb hem ook voor je ingevuld

ik heb gister les gehad met mijn dame, en ik moet zeggen ze doet het nog toppie.. alleen tijdens het poetsen en als ik met mijn zadel aankom zwiept ze met haar staart en doet ze haar oren wat naar achteren, maar zodra ze is opgezadelt is alles over, en merk ik nog niets van haar dracht tijdens het rijden!

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:10

stoere schreef:
@Iorrr ik heb hem ook voor je ingevuld

ik heb gister les gehad met mijn dame, en ik moet zeggen ze doet het nog toppie.. alleen tijdens het poetsen en als ik met mijn zadel aankom zwiept ze met haar staart en doet ze haar oren wat naar achteren, maar zodra ze is opgezadelt is alles over, en merk ik nog niets van haar dracht tijdens het rijden!

Dank je!!!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:20

stoere schreef:

Ik heb wel door dat ze een dikkere buik krijgt, ik voel meer buik tegen mijn benen. Verder geen gedragsveranderingen met opzadelen of poesten. Ze is nu zowieso veel liever en knuffeliger. Maar volgens de voorgaande berichten wordt het dan (meestal) een hengstje, maar ik heb toch echt een merrie besteld hoor Ach gut !!!
Lekker he dat het nog zo goed gaat met rijden, stoere!! Pling

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:28

@frenia! wat grappig als dat zo zou zijn kan je dat pas verder in de dracht zien toch..
@SA van je Hengst die steeds zekerder wordt Lachen Kuray geloof ik. was nieuwschierig naar foto's

wat heb je met je pols gedaan dan ?

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:40

@ijsklontje, ach wat sneu Ach gut eet moedercavia de kleintjes op, bah, en met 4 weken zijn ze te klein voor alleen te zijn, dacht ik, ik heb ook 2 caafjes, zijn u.s.-teddy`s twee mannetjes.
Mij hebben ze gezegd om elke dag paprika te voeren, hier zit veel vit. C in, geef ik ze s morgens, en in de middag krijgen ze wat ander groenvoer, dit wissel ik steeds af.

@Maroush, welkom Haha! hoe oud is je merrie?

@stoere, mooi dat de les goed ging Haha!
Relana zwiept ook zo met haar staart, als ze aan het werk is, tijdens opzadelen kijkt ze altijd zuur, ook als ze niet drachtig is Knipoog zit het zadel vast is het ok.

@cindybijl, ik heb ook stiekum een merrie bestelt Pling

Edit: Maroush, ik heb in je profiel gekeken, wat een prachtige arabier heb je Kwijl mooi hoofdje heeft ze.

@Iorrr, hahaha, maar of onze bestellingen goed geleverd worden, ben benieuwd Haha!
Laatst bijgewerkt door monique4 op 13-12-07 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:41

Haha ik heb 3 merries besteld Knipoog

stoere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:42

cindybijl schreef:
stoere schreef:

Ik heb wel door dat ze een dikkere buik krijgt, ik voel meer buik tegen mijn benen. Verder geen gedragsveranderingen met opzadelen of poesten. Ze is nu zowieso veel liever en knuffeliger. Maar volgens de voorgaande berichten wordt het dan (meestal) een hengstje, maar ik heb toch echt een merrie besteld hoor Ach gut !!!
Lekker he dat het nog zo goed gaat met rijden, stoere!! Pling

ja ben erg blij dat ik nog lekker zo kan rijden, ik ga ok gewoon zo door tot dat ik merk dat haar te veel word, maar Linda kennende geeft ze niet snel toe, dat ze een tijd terug een pees-blessure had ook, liep ze geen stap kreupel een echte doorbijter dus....
maar ik kan me voorstellen als je tonnetje rond bent, je niet zit te wachten op fanatiek dressuur. dus dan ga ik wat reacreatief hobbelen.

het enige dat ik besteld heb is een levend veulen hihi Haha!