MarijeR schreef:*kruipt zielig in een hoekje en vertelt ook maar niets over de
geweldige update over Toos...*
Die houden we lekker voor onszelf.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:*kruipt zielig in een hoekje en vertelt ook maar niets over de
geweldige update over Toos...*
MarijeR schreef:Twinklestar schreef:Gelukkig kan je er om lachen Marije, ik was er vanmiddag echt even boos over !
Wat denken die snotapen wel zeg !
Ik irriteer me er voornamelijk aan dat mensen gewoon de moeite niet nemen om zelf even na te denken en te kijken en te lezen.
Volgens mij staat er nu op de laatste 4 pagina's wel 1 of meer keer vermeld dat die link een replay is en nog even en ik ga hier ook lopen klooien. Ik weet nog veel meer links met replays...
Dames en heren, de merrie op http://www.wefoal.com/#1 gaat idd bevallen maar dit is een replay en het veulen is al heel wat uurtjes oud.
Roepen dat ze gaat bevallen is dan ook
niet
nodig!
Dank u....
MarijeR schreef:Nee ik ben niet meer Marije, ben nu de Bitch
ThePast03 schreef:Reggea schreef:pffffffffff word hier wel en beetje gek van hoor en the sam ook zo te zien....... sorry
Dan reageer er niet op en laat gewoon degenen reageren die wel het geduld hebben om eea uit te leggen.
Ik zal alvast niets meer vragen hier, heb helemaal geen zin in dit gezeur steeds.
Levy schreef:adem in, adem uit lieve [*olduser*]
ThePast03 schreef:Reggea schreef:pffffffffff word hier wel en beetje gek van hoor en the sam ook zo te zien....... sorry
Dan reageer er niet op en laat gewoon degenen reageren die wel het geduld hebben om eea uit te leggen.
Ik zal alvast niets meer vragen hier, heb helemaal geen zin in dit gezeur steeds.
Reggea schreef:weet je wat het is [*olduser*] als je ff terug leest zie je dat er steeds om hetzelfde gevraagd word waar al ig keer antwoord op gegeven word, en ik weet zeker dat JIJ je er dan ook aan gaat ergeren
arans schreef:de reply duurt alleen heel erg lang....
ThePast03 schreef:Reggea schreef:weet je wat het is ThePast03 als je ff terug leest zie je dat er steeds om hetzelfde gevraagd word waar al ig keer antwoord op gegeven word, en ik weet zeker dat JIJ je er dan ook aan gaat ergeren
Dan lees eens alle topics terug en zie hoe vaak ik dezelfde antwoorden al wel niet gegeven heb zonder mezelf te gaan ergeren.
En ja ook aan jou.
Heel veel plezier hier verder, ik kan er op deze manier geen plezier meer aan beleven.
Zodra er ook maar een paar nieuwkomers komen begint elke keer weer hetzelfde gezeur.
arans schreef:de reply duurt alleen heel erg lang....
2misty2 schreef:MontyLove schreef:
Ik vind de merrie er rustig bij liggen hoor,
ThePast03 schreef:Zodra er ook maar een paar nieuwkomers komen begint elke keer weer hetzelfde gezeur.
FennekeR schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens [*olduser*], "de nieuwe" zijn ook welkom, maar ze plaatsen zelf iets en lézen gewoon niet de berichten van anderen.
Vandaar ook dat je elke keer dezelfde vragen krijgt.
En dat is jammer.