StalMelyn schreef:En vandaag ga ik met haar, haar zoon, hond (hele hebben en houden zowat) op strandvakantie! Vandaar ook vroeg op haha
Veel plezier! Wij komen net terug
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cp112 schreef:StalMelyn schreef:En vandaag ga ik met haar, haar zoon, hond (hele hebben en houden zowat) op strandvakantie! Vandaar ook vroeg op haha
Veel plezier! Wij komen net terug
perfect weer gehad! 

), gillen alsof ze een hengst was. Ze sloeg de stang erachteruit en piste een meter ver over de loopplank heen tijdens het slaan. Ongelooflijk wat een bitch is het dan. Met de les was ze superlief...
verder als ik met haar bezig ben doet ze het super 

Nog meer bitchy merries zie ik
Verder geen verschil in doen en laten behalve erg veel hooi eten...
Na de strandrit leek ze last te hebben van haar achterhand, heel stijf en kort in de draf aan de longe, leek erg pijlijk. Dierenarts dacht overbelast en raadde wat rust en een goede osteopaat aan. Die had ik gelukkig al op de planning staan en komt morgenochtend. Als het dan na twee weken niet verbetert laat ik de DA weer komen, hoop niks ernstigs maar heb geen goed gevoel....
). Meestal gaan ze daar alleen door om te hooien en pakken, zij sluiten dan de wei af dat de paarden daar niet kunnen komen en als ze klaar zijn zetten ze het weer open. Misschien dat zij het ook waren, maar niet in de gaten hadden dat de paarden er nu ook stonden.

schimmel merrie graag
oké hengst mag ook. Ze heeft tot nu toe bij mij alleen vossen gegeven, ander kleurtje zou wel eens leuk zijn.
vast een hengstje