Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Knolselder schreef:@Daisyjazz
Ik zat daarnet in het verkeerde jaar te kijken![]()
28 mei 201u was nieuwe maan dus ze krijgt een ander geslacht volgend de theorie.
hihi
dan zeggen 2 theorieën miss Merrie en de wetenschap Hengst
) maar zien nog vrij weinig aan de merrie en trainen nog als vanouds door!

daisyjazz schreef:Knolselder schreef:@Daisyjazz
Ik zat daarnet in het verkeerde jaar te kijken![]()
28 mei 201u was nieuwe maan dus ze krijgt een ander geslacht volgend de theorie.
Volgens de DA die haar net toch nog even gescand heeft wordt het hetzelfde geslacht ... Hengstje dus ! Dus nu ga ik ff chocolade eten en blij zijn dat ze gewoon nog drachtig is !hihi
Ik wil straks nog wel ff pendelen hoordan zeggen 2 theorieën miss Merrie en de wetenschap Hengst
linda2008 schreef:Ik zou er toch maar rekening mee houden dat je de naam zelf moet gaan roepen
Ik zie dat veulen niet zomaar verkocht worden als we jou inmiddels kennen...hihi
oh maar wie weet verras ik jullie nog wel, ik ben namelijk in therapie daarvoor
dus het lukt me wel deze keer
denk ik...hopelijk...misschien... ooit...

camille heb ik drachtig gekocht twee jaar geleden, ze was toen mega knuffelig, dat is ze nu ook, echt... ze krijgt er niet genoeg van, terwijl ze normaal braaf is maar soms wat stoer, vorige keer had ze een merrie veulen, nu ook ?
, glowy is normaal als ze niet drachtig is , ontzettend lief en knuffelig , bij alle andere drachten was ze dat ook, waren allemaal hengstjes, maar nu ken ik mijn knuffeltje niet meer, ze is afstandelijk en sip, of heel erg balorig, dus ben benieuwd, zou glowy me dan eindelijk een merrietje geven?

zo cute!!
) maar die zijn er blij mee hoor
en ook bij glowy gedaan, die kreeg ( helaas een doodgeboren) hengstveulen, dus tjah, ook de azijn theorie geloof ik niet echt
, volgens mij is het gewoon 50/50