Nou heb bloussem vandaag verkocht.. Wel aan super leuke mensen. En men nieuwe appie hengst is ook alweer verkocht die word zondag opgehaald.. Moeten even flink inkorten met de paarden/pony's nu.
Al_Zawraa
Geplaatst: 22-01-12 22:08
Dwyne gefeliciteerd! Dl, gefeliciteerd met de verkopen!
Hier beide veulens net weer goed gevoelt, ze schoppen er allebei over Snap wel dat die merries het soms echt zat zijn..
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Erg gezellige dag gehad gisteren, hele familie over de vloer incl. nieuwe vriendin van mijn broertje en dat was natuurlijk de ideale gelegenheid voor kruisverhoren !
JAAAAAAAHHHHH ik heb het veulen voelen ploinken hihii. Het LEEFT!!
Faline
Geplaatst: 23-01-12 23:45
Leuk is dat he. Ik zal de voortgang van dit topic ook proberen eens wat beter bij te houden
Goldy begint nu ook al redelijk een buik te krijgen. Ik zal binnenkort eens even foto's maken daarvan. April is ze uitgerekend, dus niet zo heel lang meer.
Kyrke leuk is dat he.. ik nog niet echt iets gevoeld.. magoed heb ook niet veel tijd gehad om even te voelen
Eefiepeefie
Geplaatst: 24-01-12 01:28
Haha het leeft! Dat dacht ik de eerste keer ook zo leuk om te voelen! Ik heb echt totaal geen geduld meer.. Nog 75 dagen
Asterisco nu bijna 7 jaar geleden, net een paar uur oud! Oude filmpjes eindelijk eens op de computer gezet en als ik dit zie kan ik echt niet meer wachten, wat een droppie was het toch. Zijn mama is de nicht van Urtiga, hij krijgt dus een achterneefje of nichtje! http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vMKggafsBac
Sioux is al flink zeg!!! maar nu moet ik zeggen dat Donna haar vorige dracht net zo was (en was ook maiden)
Whahaha, leuk te lezen dat ik niet de enige ben die ongeduldig wordt!! kan me niiet snel genoeg gaan...
shadidi
Geplaatst: 24-01-12 17:14
Hallo, ik val hier even binnen mijn zus, ShamalArabs, heeft het altijd over de DBT's enzo. Dit jaar verwachten we geen veulens, maar we zitten vol spanning te wachten op het DBT van 2013. We zijn de eerste merrie's al aan het dekken deze week. Dat worden dus weer vroegertjes volgend jaar Ik mis het vreselijk dat we dit jaar geen veulens krijgen, dus ik lees hier alvast een beetje mee zodat ik met jullie mee kan leven
Anoniem
Geplaatst: 24-01-12 18:10
Ik kom ook even binnenvallen. Kan iemand mij vertellen vanaf welke duur van dracht ik het veulentje kan voelen? En waar kan ik dan het beste voelen? Ik heb geen idee? Mijn haflinger is nu ruim 7 mnd. heen.
LinUnique
Geplaatst: 24-01-12 20:14
Wat toevallig, die vraag speelde ook al door mijn hoofd dus ik wacht geduldig mee af